Beantwoord

Draadloze verbindingdsset

• 28 juli 2018
  • 5 reacties
  • 187 keer bekeken

Hebben sinds een paar maanden KPN met 2 receivers. Omdat wij buiten (kijken alleen bij mooi weer) en op de slaapkamer een tv hebben we een draadloze verbindingsset van KPN erbij gekocht, Gister kregen we Foutcode 134. KPN gebeld. Meer dan een uur aan de telefoon gehad. Stekker moest op zun kop in de andere contactdoos enz. met als gevolg dat maar 1 contactdoos werkt. Volgens de medewerkster aan de telefoon zat er niets anders op dan dat er een monteur komt kijken a 50 euro voorrijkosten en dan 12,50 euro per kwartier. Dat is wel heel veel geld voor iets wat een paar maanden oud is. Wat een tegenvaller!!
Weet iemand raad?
icon

Beste antwoord door wjb 28 juli 2018, 13:11

Over welk type "draadloze" verbindingsset hebben we het?
Zit één van de adapters in de meterkast?
Plaats de andere een op een wandcontactdoos dicht bij de eerste adapter.
Heb je dan een goede verbinding.
Installeer een de devolo cockpit op een PC en meet de snelheid tussen de adapters.
Hoe hoog is die snelheid?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@Schellens, tot gisteren heeft de draadloze verbindingsset gewoon gewerkt? Is er in huis iets veranderd qua elektronische apparatuur in de afgelopen dagen?
Nee
Reputatie 7
Over welk type "draadloze" verbindingsset hebben we het?
Zit één van de adapters in de meterkast?
Plaats de andere een op een wandcontactdoos dicht bij de eerste adapter.
Heb je dan een goede verbinding.
Installeer een de devolo cockpit op een PC en meet de snelheid tussen de adapters.
Hoe hoog is die snelheid?
Reputatie 7
Badge +21
Hi Schellens, welkom op het forum. Goede vragen van wjb, zou je die willen beantwoorden? Dan help ik je maar al te graag verder. Overigens, als je hier klikt kan je een stappenplan vinden om storingen op te lossen. Scroll naar beneden en klik op 'Problemen met DVS oplossen'. Ik hoor graag van je of het gelukt is.
Reputatie 7
Badge +21
Schellend, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten als ik nog iets voor je kan betekenen.

Reageer