Beantwoord

Draadloze verbindingset werkt niet meer

  • 30 April 2019
  • 5 reacties
  • 267 keer bekeken

We hebben al maanden een slechte verbinding via de DVS 1200. KPN heeft van alles geprobeerd, maar geen resultaat. Gedraad gaat alles prima, maar via de DVS kunnen we alleen tv kijken door het programma in een buffer van slechts enkele seconden op te slaan. Soms ook geen menu.

Wie weet er een oplossing?
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 1 May 2019, 15:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @DACM

Wat vervelend dat je problemen ervaart met DVS, hoe heb je het aangesloten?


Kun je eventueel foto’s plaatsen hoe je het hebt aangesloten?
Badge +19
De enige oplossing is een kabel trekken. Als je al zoveel hebt geprobeerd en het werkt nog niet dan is dat echt de enige goede oplossing.
@DACM Welkom op het forum!
Ik begrijp dat er al van alles geprobeerd is? Ik weet dat dit soms een lijdensweg is en aangezien je met het elektriciteitsnetwerk te maken hebt, kan dit vrij onvoorspelbaar zijn. De DVS'en kunnen ook af of stuk zijn.
Om jezelf een hoop gedoe en ergernis te besparen zou mijn advies ook een kabel zijn. Mits dit een optie is, uiteraard.
We hebben al maanden een slechte verbinding via de DVS 1200. KPN heeft van alles geprobeerd, maar geen resultaat. Gedraad gaat alles prima, maar via de DVS kunnen we alleen tv kijken door het programma in een buffer van slechts enkele seconden op te slaan. Soms ook geen menu.

Wie weet er een oplossing?

Ik weet niet hoe je huis er uit ziet. Maar als er bij jouw TV een centrale TV aansluiting en/of telefoonaansluiting in de muur zit (dus niet een kabel via krammetjes). Kan er door de buis hiervan een UTP kabel worden getrokken.

Als je dat zelf wilt doen heb je een trekkabel nodig. Als je dat niet kan, is het volgens mij beter even de Helpdesk van KPN te bellen, je probleem te vertellen en dan vragen wat een monteur kost. KPN monteurs zijn hier in het algemeen meesters in en doen dit razendsnel.
Ik hoop dat je zo voldoende weet. Mocht je toch nog andere vragen hebben, stel ze gerust.