Beantwoord

Draadloze verbindingsset

  • 6 August 2019
  • 3 reacties
  • 326 keer bekeken

Ik maak al jaren gebruik van een draadloze verbindingsset DVS 200. Daar zitten echter 3 leds op die nogal wat licht produceren. Ook aan de randen van het blok is licht zichtbaar. Recent heb ik mijn tv-ontvangst in de slaapkamer aangepast en maak ik ook daar gebruik van een DVS 200. De licht-productie van de 3 leds en het blok is voor een slaapkamer onaanvaardbaar hoog. Ik wil dan ook overgaan op de DVS 1200. Daar zit maar 1 led op zo te zien. Mijn vraag is of iemand mij kan vertellen hoeveel licht dit ledlampje geeft in een donkere slaapkamer geeft.
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 6 August 2019, 17:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22
@ventoux ik heb een DVS 650, daar kan ik die ledjes uitzetten met een programma Devolo Cockpit. Deze is te downloaden

Den dan klik je 1 van die devolo’s aan, daarna komt er een tandwieltje in beeld, en daar kun je dit uitzetten. Het is even zoeken met die software, maar ik denk dat je er wel uit komt. 😉
Dennis,
Hartelijk dank voor het antwoord. Devolo cockpit gevonden en geïnstalleerd. Het is gelukt, ondanks de end-of-live status van de DVS 200+
Vriendelijke groet,
Gert Kolkman
Reputatie 7
Badge +22
Dennis,
Hartelijk dank voor het antwoord. Devolo cockpit gevonden en geïnstalleerd. Het is gelukt, ondanks de end-of-live status van de DVS 200+
Vriendelijke groet,
Gert Kolkman

Graag gedaan!