Beantwoord

Draadloze verbindingsset

Badge
Heb een poosje met veel plezier gebruik genaakt van de draadloze verbindingsnet welke ik moest aanschaffen tijdens de installatie van interactieve TV. Op mijn advies zijn mijn buren ook overgestapt op KPN interactieve TV maar vreemd genoeg nadat de installatie bij hun had plaatsgevonden (ook met draadloze verbindingsnet) werkt het bij mij niet meer. Volgens de helpdesk moet dit toeval zijn maar wel frappant dat het eerst goed werkt en daarna niet meer. Stilstaand beeld en een hoop gekraak. Uiteindelijk na een week alles toch maar bekabeld aangelegd wat uiteindelijk heel veel werk en geld gekost heeft. Ik mocht ter compensatie de draadloze verbindingsnet terugsturen en deze zou gecrediteerd worden. Ik moet het pakketje voorzien van mijn naam en adres opsturen naar KPN

antwoordnummer 10090, 2260 VB Leidschendam. Precies volgens deze instructie gedaan maar tot op heden nog geen geld terug gehad. Inmiddels ben ik vele mailtjes verder en omdat ik niet kan bewijzen dat ik het opgestuurd heb krijg ik niets terug. Helaas pindakaas...... denk het niet zo werkt dat natuurlijk niet. Ga alles in het werk stellen mijn geld terug te krijgen. Desnoods via mijn rechtsbijstandsverzekering. Triest dat KPN zo met haar klanten omgaat.

icon

Beste antwoord door Jeroen_ 2 januari 2013, 11:38

Beste Kerik,

Ik heb het ook aan deze kant voor je nagekeken. Ik heb het volledige bedrag voor je vergoed en zal met de komende factuur verrekend worden. Ik hoop dat ik het zo naar tevredenheid heb opgelost.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Beste Kerik,

Allereerst vervelend te horen dat het product al niet naar tevredenheid werkte en dat het vergoeden van het product ook op de een of andere manier niet goed is gegaan. Ik zou graag voor je willen uitzoeken wat er precies is misgegaan om het alsnog voor je in orde te maken.

Heb je hiervoor in een privébericht je postcode, huisnummer en telefoonnummer? Dan pak ik het voor je op.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Badge
Badge
sorry lukt me niet een privebericht te sturen

Reputatie 5
Badge +7
Beste Kerik,

Uitleg over hoe je een privebericht stuurt vind je hier.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Badge
Hallo Jeroen,

Heb je privebericht ontvangen. hoe nu verder?

Gr

Reputatie 5
Badge +7
Beste Kerik,

In mijn privébericht stelde ik je een vraag. Zou je deze kunnen beantwoorden? Dit kun je doen door rechtsonder mijn privébericht te kunnen drukken op de knop "beantwoorden". Op deze manier stuur je mij een privébericht terug.

Groeten,

Jeroen

Reputatie 5
Badge +7
Beste Kerik,

Ik heb het ook aan deze kant voor je nagekeken. Ik heb het volledige bedrag voor je vergoed en zal met de komende factuur verrekend worden. Ik hoop dat ik het zo naar tevredenheid heb opgelost.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Badge
Ben blij met deze oplossing. Hoop dat het deze keer wel goed gaat.

Reageer