Beantwoord

Draadloze verbindingsset aansluiten

  • 17 January 2020
  • 3 reacties
  • 2683 keer bekeken

Ik wil een draadloze verbindingsset aanschaffen, maar mijn meterkast heeft slechts twee stopcontacten. Die zijn in gebruik voor mijn modem en glasvezel. Is het mogelijk om de stekker van het modem in de draadloze verbindingsset te doen?

icon

Beste antwoord door huistijger 18 January 2020, 06:03

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Kun je niet gewoon een stekkerverdeeldoos in jouw meterkast plaatsen? Dat lijkt me de simpelste oplossing. 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Flevop 
Je kunt zonder problemen de Devolo (draadloze verbindingsset) gebruiken en een stekkerverdeeldoos in de Devolo steken.
Is het een dubbel stopcontact?
Haal dan beide stekkers er uit en zet alleen de Devolo er in, ga vervolgens met een stekkerverdeeldoos in de Devolo zelf voor de andere apparaten aan te sluiten.
Zie foto:
 


Of kijk hier voor het aansluiten

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik sluit me aan bij de antwoorden van @Noordzee en @huistijger! :slight_smile:  Je kunt de adapter in het stopcontact plaatsen en hier dan weer een stekkerdoos op aansluiten. Zo heb je stopcontacten in overvloed! Mocht dat echter teveel van het goede zijn, dan kun je de stekker van de Experiabox ook op de draadloze verbindingsset aansluiten. 

Edit: Bedenk me net dat het tweede stopcontact naast de draadloze adapter inderdaad leeg moet zijn, stekkerdoos dus!

Reageer