Beantwoord

Draadloze verbindingsset updaten

• 26 september 2018
  • 5 reacties
  • 7770 keer bekeken

Ik heb nog (volgens mij) de eerste type draadloze verbindingsset, die rechthoekige. Devolo volgens mij.
Af en toe stoort deze. Kan ik de software nog ergens updaten? Ik heb dit namelijk nog nooit gedaan en de set is zo’n 6 á 7 jaar oud. Het beeld hapert namelijk af en toe, het huisje knippert dan oranje.
icon

Beste antwoord door Susan_ 13 november 2018, 18:35

Goedenavond MHamer, goed dat je nog even terugkomt! De update die je kan gebruiken en proberen te installeren is van de DVS 200 serie.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen MHamer, bedankt voor je bericht!

Wanneer je draadloze verbindingsset stoort, dan kan je inderdaad kijken of een nieuwe software hierin helpt en het probleem (deels) oplost! Via deze pagina kan je een DVS van vóór 2014 updaten en voorzien van de nieuwste software.

Wil je laten weten of het op die manier gelukt is?
Reputatie 7
Badge +21
@MHamer, ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik er vanuit gaan dat de update gelukt is en het nu weer wat beter werkt?
Hallo Susan,
Heb eerlijk gezegd nog niet naar de update gekeken.
Momenteel ben ik er mee bezig, maar mijn DVS is de MT 2360 en deze staat niet tussen de 3 updates. Welke update kan ik installeren op mijn draadloze MT2360?
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond MHamer, goed dat je nog even terugkomt! De update die je kan gebruiken en proberen te installeren is van de DVS 200 serie.
Het werkt! Bedankt Susan!

Reageer