Vraag

draadloze verbindingsset werkt niet

  • 5 December 2020
  • 5 reacties
  • 64 keer bekeken

DVS connectie werkt niet.

Ik heb nieuwe DVS 1200, gekoppeld met 2 bestaande DVS 650, waarvan 1 bij de Experia box. Rode lampjes krijg in niet weg. ook niet als ik beide adaptors op elkaar in verschillende stopcontacten heb gezet. (Eerdere connectie 2x DVS 650 werkte wel).


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Het klinkt misschien vreemd maar heeft u de kerstboom al opgetuigd? Draadloze verbindingsets kunnen slecht tegen ledlampen en kerstverlichting is vaak led. Het is elk jaar rond deze tijd hetzelfde liedje. Sowieso kunnen draadloze verbindingsets slecht ledverlichting.

Nee dat heb ik nog niet gedaan (en ben me ervan bewust) alles is 100% correct aangesloten. zonder tussen bekabeling; rechtstreeks op 220 stopcontact zonder gebruik van gebruikte dubbele stopcontacten.

Badge +19

Het blijft lastig met draadloze verbindingssets.  Eigenlijk moet je ze gewoon niet willen.  Ledlampen, dimmer, telefoonopladers daar kunnen ze slecht tegen. Op de site van Devolo staat de devolocockpit.  Die kan je downloaden en daarmee de dvs beheren. Misschien dat dat je verder helpt.  Bedenk wel dat het electriciteitsnetwerk nooit bedoeld is om data over te transporteren. 

Hallo @Rene Swart , hoeveel DVS’en gebruik je nu in totaal, 3 of 4?

4 gaan niet werken, 3 is het maximum.

 

Goede avond,

ben er helemaal klaar mee. Statement; deze wijze van verbinden werkt niet c.q. Met storing. Ga over tot bekabeld