Beantwoord

Draadloze verbiningsset voor 1 tv besteld, ook monteur ingepland. Waarom?

  • 4 August 2019
  • 3 reacties
  • 106 keer bekeken

Ik heb een draadloze verbindingsset voor 1 tv tot mijn product gevoegd en nu krijg ik een mail dat ik een afspraak moet maken voor een monteur maar het is toch deze net als op de foto toch dan hoef ik toch geen monteur

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 6 August 2019, 13:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19
Misschien kijkt de monteur meteen het isra punt even na. Kan vaak geen kwaad. Zie het als service. Wanneer wordt je verbinding opgeleverd?
Hallo @Bolle111 , als die monteur alléén moet mkmen voor die powerlines lijkt mij dat ook weinig zinvol, maar ik weet natuurlijk niet hoe technisch jij onderlegd bent om zoiets aan te sluiten, en dan is een monteur natuurlijk van harte welkom.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Bolle111, welkom op het forum.

Dit is inderdaad vreemd, kan het zijn dat jij per ongeluk in Mijn KPN ook de monteur hebt aangevinkt? Ik neem aan dat verder alles goed werkt? En heb je de adapters al binnen?

Ik kijk dit ook graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?