Drie zenders nieuw in het KPN Interactieve TV basispakket

  • 22 July 2019
  • 164 reacties
  • 13657 keer bekeken
Drie zenders nieuw in het KPN Interactieve TV basispakket
Reputatie 7
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties
Gisteren hebben we jullie al verrast met een nieuwe zender in het KPN interactieve zenderpakket, Dreamworks Channel. Maar, daar houdt het niet op. Vandaag weer een nieuwe toevoeging aan het basiszenderpakket. FOX Sports 1! Allemaal vanaf 23 juli te zien.


Geniet van Eredivisie op FOX Sports 1
Ja, je leest het goed. Op kanaal 14 kijk je vanaf vandaag onder andere naar voetbalwedstrijden op FOX Sports 1. Dat komt goed uit, want de strijd om de Johan Cruijff Schaal is op zaterdag 27 juli en gaat tussen Ajax en PSV. Er is altijd wel een wedstrijd die je wilt volgen, mis helemaal niks meer met FOX Sports 1.


Dreamworks Channel
Dikke primeur! We lanceren DreamWorks op tv. Vanaf 23 juli, vandaag dus, kijken alle klanten met Interactieve TV naar de geliefde filmhelden uit de bioscoop, gewoon bij je thuis. Filmhelden als Boss baby en Alex de leeuw schitteren in hun eigen tv-programma’s en in met Emmy® bekroonde televisieseries! Leuk voor het jonge publiek, maar natuurlijk ook als je al ietsje ouder bent. Je kijkt naar populaire series als 'Draken: Rijders van Berk', 'De avonturen van de Gelaarsde Kat', 'Home: Avonturen met Tip & Oh.' Vanaf september heeft de zender een volledig, 24-uurs uitzendschema; tot die tijd is er een kleiner aanbod.

Njam!
Eerder maakten we ook al bekend dat de Vlaamse kookzender Njam! bij ons uitgezonden zal worden. Op kanaal 39 word je verwend door de beste patissier ter wereld Roger van Damme, driesterren chef Peter Goossens en chocolade-icoon Dominique Persoone. Het kookkanaal is goed voor 13 Michelinsterren en maar liefst 28 chefs. Hier worden de meest uiteenlopende gerechten, van modern tot klassiek voor je bereid. Njam! dus.

Voor meer informatie over de zenderwijzigingen: www.kpn.com/zenderwijziging. Voor vragen en opmerkingen kun je hieronder het aan ons kwijt. Fijne zomer.

164 reacties

Reputatie 1
en nu fox 2 en 3 nog dan worden de abonnees met een foxsport abonnement er ook beter van of voor de huidige prijs ook foxsport internationaal erbij. Alvast bedankt Andre
Reputatie 4
Badge +1
Het was dus inderdaad de bedoeling..
Helemaal top Fox Sports 1 op 14 voor alle klanten! 👍
Reputatie 4
Badge +4

Goed nieuws! Maar dan kan ik als extra zenderpakket voor kpn compleet beter fox sport nemen want dat scheelt mij 3 euro per maand omdat foxsports 13 euro per maand wordt en dan doe ik het pluspakket los voor 10 euro per maand die ik nu als gratis zenderpakket heb! Klopt mijn verhaal?
Reputatie 7
Badge +16
Goed nieuws! Krijgen de klanten die 2,50 per maand betalen ook iets om te zien 🙂.

@Nadia Waar gaat FOX normaal heen dan? Die zit nu op 14.

Edit toevoeging :
Wat gebeurd er met het FOX Sports Eredivisie pakket? TotaalTV kopt dat deze wordt opgeheven en dat FOX Sports 2 en 3 aan het FOX Sports compleet pakket worden toegevoegd. Wat gebeurd er dan voor de KPN Compleet klanten met ''gratis'' Eredivisie?
Reputatie 7
Badge +21
Foxsport op 14 is deze huistijger erg blij mee!
Reputatie 2
Badge
@ChrisWissink FOX 'normaal' gaat naar Kanaal 16 (HD) zie ik in het Zenderoverzicht.
Even in de PDF file (boven aan het zenderoverzicht) op 18.
Lekker duidelijk allemaal. 😉
Reputatie 7
Badge +21
Wel verdacht dat kanaal 14 is gekozen voor Foxsport 1 😋🤣😂

Afijn ik heb nu twee kanalen 14 alleen de ene is 'illegaal'
Althans.... als Ziggo het signaal op de kabel laten staan wie zal mij dan verbieden om het te bekijken?
Reputatie 3
Badge +1
Wel verdacht dat kanaal 14 is gekozen voor Foxsport 1 😋🤣😂


Afijn ik heb nu twee kanalen 14 alleen de ene is 'illegaal'
Althans.... als Ziggo het signaal op de kabel laten staan wie zal mij dan verbieden om het te bekijken?

Ik zal wel even bellen met ziggo voor je😀
Reputatie 5
Dat is mooi, maar niet echt. 90% van de klanten heeft al die tijd al een fox-taks betaald, nu komt dat mottige voetbal in het basispakket (Ajax in de 8e voorronde kwalificatie etc). Kunnen we ons verheugen op volgend jaar wanneer er weer een exorbitante prijsverhoging komt om dit te betalen. Bedankt KPN!!
Reputatie 7
Badge +16
@ChrisWissink FOX 'normaal' gaat naar Kanaal 16 (HD) zie ik in het Zenderoverzicht.Even in de PDF file (boven aan het zenderoverzicht) op 18.
Lekker duidelijk allemaal. ;)

Moet hier in de favorietenlijst de hele lijst is doorspitten en updaten (vanmorgen was 14 ineens verdwenen). Zie dat veel zenders een positie wisseling hebben ondergaan.

Zender:
FOX Was:14 Nu:16
Zender vd maand Was: 28 Nu: 42
CNN Was:39 Nu:61
FOX Sports Was:221 Nu:14
Beleef KPN Was:23 Nu:42
Disney Channel Was:18 Nu: 28
Reputatie 3
Badge
BBC World News (40) zit nu ver van CNN (61) af. Niet handig.
Reputatie 7
Badge +21
Verkeerde topic
Reputatie 7
Badge +11
Ik was ook blij verrast huistijger, leuk!
Reputatie 4
Badge +2

Vanaf wanner geldt dit eigenlijk >>>>>>>>>en vooral het laatste gedeelte van het blok


FOX Sports Eredivisie

Door het aanbieden van FOX Sports 1 in het basispakket wijzigt bij KPN de abonnementsstructuur van betaalzender FOX Sports. Het FOX Sports Eredivisie-abonnement dat €9,99 per maand kost, gaat verdwijnen. Hiervoor komt het FOX Sports Compleet-abonnement voor in de plaats. In dit abonnement zijn de overige zenders FOX Sports 2, FOX Sports 3, FOX Sports 4, FOX Sports 5 en FOX Sports 6 geplaatst. Dit abonnement krijgt de prijsstelling van €12,99 per maand. Tevens wordt bij dit abonnement de online dienst FOX Sports GO geleverd. De nieuwe prijs van dit FOX Sports-abonnement wordt vanaf 5 september aan klanten doorberekend. Voor voetballiefhebbers die alleen de Eredivisie volledig willen volgen, betekent deze ontwikkeling een prijsverhoging van drie euro per maand. Voor hen is dit abonnement binnen een jaar tijd €5,50 per maand duurder geworden. KPN-klanten die vaste en mobiele abonnementen bij KPN kopen en hierdoor een KPN Compleet-abonnement bij het telecombedrijf afnemen, kunnen dit FOX Sports Compleet-abonnement als gratis optie bij het Interactieve TV-abonnement kiezen. De nieuwe ontwikkeling is voor deze klantengroep dus ook gunstig omdat nu ook naar internationale voetbalwedstrijden en sportcompetities gekeken kan worden.

Ik heb zelf Alles in 1 Premium met gratis Fox Sport Eredivisie en Plus Pakket
Reputatie 7
Badge +16
Supertof! Leuke nieuwe zenders, het inkoopteam mag een complimentje hebben :)

@ChrisWissink TotaalTV wil nog wel eens aannames doen, ik zal het niet te serieus nemen.... 😉 De echte primeurs zijn gewoon via 't forum te vinden 🙂
Reputatie 7
Badge +16
@SjorsK Vandaar dat ik het hier ook even navraag, voordat we met z'n allen hier al dingen roepen die niet waar zijn 😉.
Reputatie 4
Badge +2
En ik vraag me af hoe het zit mensen die Alles in 1 hebben want die hebben nu gratis Fox Sport Eredivisie en gratis het Plus Pakket.
Reputatie 7
Badge +21
En ik vraag me af hoe het zit mensen die Alles in 1 hebben want die hebben nu gratis Fox Sport Eredivisie en gratis het Plus Pakket.

Nee hoor
Of gratis pluspakket Of gratis Fox eredivisie
en de gratis zender nu is alleen de eerste zender van Foxsport.
Reputatie 4
Badge +2
nee hoor ik niet kijk maar @huistijger

Reputatie 7
Badge +21
Dan ben jij een uitzondering
Reputatie 4
Badge +2
ja
Reputatie 6
Badge +10
Jammer, dat Internationale voetbal boeit echt niks. Maar ik moet wel 12,99 euro neertellen om ook maar Kanaal 2 & 3 te kunnen zien. En krijg die Internationale kanalen er ongewild bij.
Reputatie 7
Badge +16
Update:
Ik zie hier (perspagina KPN) dat alle KPN Compleet klanten FOX Sports Compleet krijgen i.p.v. FOX Sports Eredivisie. Dus vanaf heden dus alle FOX Sports kanalen.
Dit pakket is dus gratis voor KPN Compleet klanten, en kost vanaf 1 september €12,99 voor niet compleet klanten.

Edit : 13:22
Tekst aangevuld.
Reputatie 7
Badge +16
Update:
Ik zie hier dat alle KPN Compleet klanten FOX Sports Compleet krijgen i.p.v. FOX Sports Eredivisie. Dus vanaf heden dus alle FOX Sports kanalen.

Oeh, netjes! 🙂

KPN doet 't gewoon!
Reputatie 7
Badge +22
Update:
Ik zie hier dat alle KPN Compleet klanten FOX Sports Compleet krijgen i.p.v. FOX Sports Eredivisie. Dus vanaf heden dus alle FOX Sports kanalen.
Dan ga ik er dus vanuit dat het Eredivisie pakket inderdaad wordt overgezet naar Compleet.

Dat klopt @ChrisWissink! 😉👍🏼

Reageer