Drie zenders nieuw in het KPN Interactieve TV basispakket

  • 22 July 2019
  • 164 reacties
  • 13665 keer bekeken
Drie zenders nieuw in het KPN Interactieve TV basispakket
Reputatie 7
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties
Gisteren hebben we jullie al verrast met een nieuwe zender in het KPN interactieve zenderpakket, Dreamworks Channel. Maar, daar houdt het niet op. Vandaag weer een nieuwe toevoeging aan het basiszenderpakket. FOX Sports 1! Allemaal vanaf 23 juli te zien.


Geniet van Eredivisie op FOX Sports 1
Ja, je leest het goed. Op kanaal 14 kijk je vanaf vandaag onder andere naar voetbalwedstrijden op FOX Sports 1. Dat komt goed uit, want de strijd om de Johan Cruijff Schaal is op zaterdag 27 juli en gaat tussen Ajax en PSV. Er is altijd wel een wedstrijd die je wilt volgen, mis helemaal niks meer met FOX Sports 1.


Dreamworks Channel
Dikke primeur! We lanceren DreamWorks op tv. Vanaf 23 juli, vandaag dus, kijken alle klanten met Interactieve TV naar de geliefde filmhelden uit de bioscoop, gewoon bij je thuis. Filmhelden als Boss baby en Alex de leeuw schitteren in hun eigen tv-programma’s en in met Emmy® bekroonde televisieseries! Leuk voor het jonge publiek, maar natuurlijk ook als je al ietsje ouder bent. Je kijkt naar populaire series als 'Draken: Rijders van Berk', 'De avonturen van de Gelaarsde Kat', 'Home: Avonturen met Tip & Oh.' Vanaf september heeft de zender een volledig, 24-uurs uitzendschema; tot die tijd is er een kleiner aanbod.

Njam!
Eerder maakten we ook al bekend dat de Vlaamse kookzender Njam! bij ons uitgezonden zal worden. Op kanaal 39 word je verwend door de beste patissier ter wereld Roger van Damme, driesterren chef Peter Goossens en chocolade-icoon Dominique Persoone. Het kookkanaal is goed voor 13 Michelinsterren en maar liefst 28 chefs. Hier worden de meest uiteenlopende gerechten, van modern tot klassiek voor je bereid. Njam! dus.

Voor meer informatie over de zenderwijzigingen: www.kpn.com/zenderwijziging. Voor vragen en opmerkingen kun je hieronder het aan ons kwijt. Fijne zomer.

164 reacties

Lees zojuist dat Fox sport wordt uitgebreid, dus ook duurder. Ik zit hier niet op te wachten, ik hoef niet zo nodig de Duitse en Amerikaanse competities te volgen. Is het niet mogelijk om Fox sport te houden zoals het was.
Reputatie 7
Badge +21

Laten we het vriendelijk houden hier. Ik heb de laatste twee berichten weggehaald.Die heb ik ff gemist. 😄

Ik ook, maar als ik het zo lees ben ik daar blij om.
@BARBI
Simpel antwoord: Nee.

Je kunt alleen Fox Sports 1 kijken via het basispakket.
Of alle 6 via het los af te nemen Fox Sports pakket.
KPN.com | Fox Sports.
Reputatie 2
Badge

@ChrisWissink FOX 'normaal' gaat naar Kanaal 16 (HD) zie ik in het Zenderoverzicht.Even in de PDF file (boven aan het zenderoverzicht) op 18.
Lekker duidelijk allemaal. ;)
Moet hier in de favorietenlijst de hele lijst is doorspitten en updaten (vanmorgen was 14 ineens verdwenen). Zie dat veel zenders een positie wisseling hebben ondergaan.

Zender:
FOX Was:14 Nu:16
Zender vd maand Was: 28 Nu: 42
CNN Was:39 Nu:61
FOX Sports Was:221 Nu:14
Beleef KPN Was:23 Nu:42
Disney Channel Was:18 Nu: 28



Ik miste CNN al. zat eerder lekker voor de BBC maar waarom nu helemaal naar 61 ?


Juul
Reputatie 1
Klopt het dat in de nieuwe zenderovetzichten National Geographic op kanaal 16 staat vermeld maar dat dit daadwerkelijk kanaal 18 is.
Op 16 zit Fox
Reputatie 7
Badge +22
Joost van Gangelen verteld erover wat er allemaal op Fox Sports 1 gaat gebeuren voor KPN klanten:

Video
Reputatie 6
Badge +8
Ook bij KPN ontkom je niet aan de Fox Sports voetbalbelasting. Men wil maar niet snappen dat er mensen zijn die géén voetbal kijken en er ook niet voor willen betalen.
Bij mijn eigen TV provider ben ik 3 jaar geleden teruggegaan naar het eenvoudigste zenderpakket dat toen nog geen gedwongen Fox Sports bevatte, aan alle hogere pakketten werd verplicht Fox Sports toegevoegd. Toen men een jaar later tegen de gemaakte afspraken in ook aan dat eenvoudigste pakket Fox Sports toevoegde en de prijs met €2,50 per maand verhoogde heb ik (met vele anderen) daartegen geprotesteerd en uiteindelijk afgedwongen dat we twee jaar lang die extra €2,50 niet hoefden betalen.
Reputatie 7
Badge +21
@heinootje, Fox Sports kanaal 1 komt op 16. Daarmee verhuisd National Geographic naar kanaal 18. Het kan zijn dat het zenderoverzicht nog aangepast moet worden!
Reputatie 1
Hoe zo Fox sport naar 16. Die zit op 14 en Fox zit op 16.
Wanner komen de correcte zenderoverzichten? Het is nu allemaal onduidelijk.
Reputatie 6
Badge +3
Super bedankt natuurlijk. Nieuwe zenders zijn altijd fijn.

Toch zou ik het waarderen als het 4K pakket wat meer aandacht kreeg. Zowel qua zenders als on demand is het aanbod erg mager. Hoop dat hier in de niet al te verre toekomst iets aan wordt gedaan.
@heinootje
Het was een lange dag voor @Susan_

Fox Sports 1 nu op 14
Fox nu op 16
Nat. geo. ch. nu op 18.

Op het website overzicht klopt het: https://www.kpn.com/televisie/zenders.htm
De pdf's zullen wsl nog bijgewerkt moeten worden.

En natuurlijk maak ik ook even reclame voor
Breedbeeldweetjes | Zenderoverzicht KPN (recente wijzigingen in rood)

Nieuwe en verplaatste zenders 23 juli 2019.
14 Fox Sports 1
16 FOX
18 Nat. geogr. ch.
23 Dreamworks (NBC Universal)
28 Disney Channel
39 Njam!
41 Beleef KPN!
42 Zender van de maand
61 CNN
62 Euronews
63 Al jazeera
Reputatie 1
Dank voor de toelichting. Je moet toegeven dat de informatievoorziening een beetje verwarrend overkwam. Verwijzen naar pdf die niet correct waren.
Mee eens. Vandaar mijn uiterste best op m'n site. 😃
Reputatie 1
Ik zie dat opnames op dit moment niet ingepland kunnen worden op kanalen 4,5,6 van Fox Sports.De geplande opnames komen steeds terug in de lijst met opnames als gefaalde opname.Word dat op de korte termijn veranderd?Mijn vermoeden is dat het komt omdat mijn fox sports eredivisie abonnement nog omgezet moet worden naar fox sports compleet?
Reputatie 4
Badge +1
Joost van Gangelen verteld erover wat er allemaal op Fox Sports 1 gaat gebeuren voor KPN klanten:

Video

Bedankt Dennis! ☺️
Reputatie 7
Badge +16
Alleen jammer dat het om het vernieuwde FOX Sports 1 gaat. Waarop de wedstrijden van Ajax,PSV en Feyenoord niet meer worden uitgezonden. Zo ben ik alsnog aan het FOX Sports pakket gebonden 🙄
Reputatie 7
Badge +22
Waarop de wedstrijden van Ajax,PSV en Feyenoord niet meer worden uitgezonden. 🙄
Die worden wel uitgezonden volgens mij.
Reputatie 7
Badge +16
@Dennis Schreve
Nee het vernieuwde FOX Sports zend alleen nog de klassieker en de toppers uit. Voor de rest alleen maar andere wedstrijden.

Reputatie 7
Badge +22
@Dennis Schreve
Nee het vernieuwde FOX Sports zend alleen nog de klassieker en de toppers uit. Voor de rest alleen maar andere wedstrijden.


Wat een boeven zijn het ook bij Fox Sports! 🤬
Reputatie 7
Badge +21

@Dennis Schreve


Nee het vernieuwde FOX Sports zend alleen nog de klassieker en de toppers uit. Voor de rest alleen maar andere wedstrijden.
Wat een boeven zijn het ook bij Fox Sports! 🤬


Logisch toch?
Anders gooien ze hun eigen glazen in.
Ik neem gewoon dat Foxpakket er bij heb ik gelijk Internationaal er bij.
Ik heb even gekeken bij mij ik heb geen opnames van het pluspakket meer staan, maar wil het ook niet missen.
En de computer is zo als er een wijziging staat geplant dan kan je geen 2e wijziging meer aanbrengen voordat de eerste is afgelopen.
Nu is het nog vroeg dus ik waag het er gewoon, ik ga wisselen van compleet pakket en het pluspakket gelijk weer aanzetten, hopelijk kan dat voor vanavond nog.
Duim even mee jongens!
Oh ik bedenk dat ik beter kan bellen misschien gaat het dan wel sneller.
Reputatie 1
En ik vraag me af hoe het zit mensen die Alles in 1 hebben want die hebben nu gratis Fox Sport Eredivisie en gratis het Plus Pakket.
Die mensen krijgen ook kanaal 4, 5 en 6 er "gratis" bij.

Overigens niet te vroegen juichen. Als je de programmering bekijkt van Fox Sport dan worden komend seizoen de topwedstrijden en de wedstrijden van Ajax, PSV en Feyenoord op Fox Sports 2 uitgezonden.
Wedstrijden als Vitesse-FC Groningen komen op Fox Sports 1. Een programma als de Eretribune verhuisd ook mee naar Fox Sports 2
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat opnames op dit moment niet ingepland kunnen worden op kanalen 4,5,6 van Fox Sports.De geplande opnames komen steeds terug in de lijst met opnames als gefaalde opname.Word dat op de korte termijn veranderd?Mijn vermoeden is dat het komt omdat mijn fox sports eredivisie abonnement nog omgezet moet worden naar fox sports compleet?

Kun jij al wel programma's afspelen van deze zenders, Valentijn? Want dan zou de omzetting in ieder geval al gedaan moeten zijn. En opnemen van Fox Sports 2/3 gaat wel goed?



De niet kloppende zender pdf's zijn doorgegeven. Het is even extra verwarrend omdat er op dit moment twee, verschillende, pdf's te downloaden zijn op de zenderoverzichtpagina. Ik verwacht dat dit later vandaag of morgen aangepast zal zijn.
Reputatie 7
Badge +21
OK, alles is goed gegaan met het omzetten van pluspakket betalen en foxsport bij compleet het werkt nu allemaal prima.
Reputatie 7
Badge +21
@Valentijn01987 en @Erik_
Opnames inplannen op alle foxkanalen gaat hier goed
Reputatie 7
Wat fijn @huistijger. Heb je daar nog iets speciaals voor gedaan? Eerst FOX Sports (betaald) aanzetten en daarna het pakket in MijnKPN of tv-ontvanger wisselen?

Reageer