Drie zenders nieuw in het KPN Interactieve TV basispakket

  • 22 July 2019
  • 164 reacties
  • 13664 keer bekeken
Drie zenders nieuw in het KPN Interactieve TV basispakket
Reputatie 7
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties
Gisteren hebben we jullie al verrast met een nieuwe zender in het KPN interactieve zenderpakket, Dreamworks Channel. Maar, daar houdt het niet op. Vandaag weer een nieuwe toevoeging aan het basiszenderpakket. FOX Sports 1! Allemaal vanaf 23 juli te zien.


Geniet van Eredivisie op FOX Sports 1
Ja, je leest het goed. Op kanaal 14 kijk je vanaf vandaag onder andere naar voetbalwedstrijden op FOX Sports 1. Dat komt goed uit, want de strijd om de Johan Cruijff Schaal is op zaterdag 27 juli en gaat tussen Ajax en PSV. Er is altijd wel een wedstrijd die je wilt volgen, mis helemaal niks meer met FOX Sports 1.


Dreamworks Channel
Dikke primeur! We lanceren DreamWorks op tv. Vanaf 23 juli, vandaag dus, kijken alle klanten met Interactieve TV naar de geliefde filmhelden uit de bioscoop, gewoon bij je thuis. Filmhelden als Boss baby en Alex de leeuw schitteren in hun eigen tv-programma’s en in met Emmy® bekroonde televisieseries! Leuk voor het jonge publiek, maar natuurlijk ook als je al ietsje ouder bent. Je kijkt naar populaire series als 'Draken: Rijders van Berk', 'De avonturen van de Gelaarsde Kat', 'Home: Avonturen met Tip & Oh.' Vanaf september heeft de zender een volledig, 24-uurs uitzendschema; tot die tijd is er een kleiner aanbod.

Njam!
Eerder maakten we ook al bekend dat de Vlaamse kookzender Njam! bij ons uitgezonden zal worden. Op kanaal 39 word je verwend door de beste patissier ter wereld Roger van Damme, driesterren chef Peter Goossens en chocolade-icoon Dominique Persoone. Het kookkanaal is goed voor 13 Michelinsterren en maar liefst 28 chefs. Hier worden de meest uiteenlopende gerechten, van modern tot klassiek voor je bereid. Njam! dus.

Voor meer informatie over de zenderwijzigingen: www.kpn.com/zenderwijziging. Voor vragen en opmerkingen kun je hieronder het aan ons kwijt. Fijne zomer.

164 reacties

Reputatie 7

Reputatie 7
Ow, bij jou dus ook al 😂
Reputatie 7
Ow, bij jou dus ook al 😂
Uiteraard, wij gruwelen hier van voetbal. Zelfs als er in een gewone sportuitzending een item over voetbal is dan wordt er consequent en direct naar een andere zender geswitcht.
Onze sporten zijn Turnen, Tennis, Zeilen, Skiën en Snowboarden.
Zelf ben ik niet onverdienstelijk geweest in het wedstrijdzeilen en mijn zoon is tot nu toe op twee turntoestellen (brug en vloer) Nederlands kampioen geweest.
Reputatie 7
Badge +22


Dat had ik nou niet achter jou gezocht @wjb! 😂
Maar effe serieus, ook al heb je hem geblokkeerd, je betaald helaas mee aan de voetbal-tax! 😔
Reputatie 6
Badge +10


FOX Sports 1: Items terugkijken op de ITV website en app via de TV-gids kan niet. Via de TV-ontvanger werkt dit wel.Dit werkt nog steeds niet. Ik ben weer abonnee geworden op FOX Sports dit weekend, en dan krijg je ook weer Kanaal 1 erbij, en daar werkt het terugkijken via de gids wél via app en ITV Website.
Hele goede vraag. Ik zoek dit uit!


Is hier al wat nieuws over? Ook merk ik wanneer ik iets opneem en die opname terugkijk op de website, de beeldkwaliteit minder is dan populaire zenders als Veronica of de NPO zenders.
Reputatie 4
Badge +4

Ow, bij jou dus ook al 😂Uiteraard, wij gruwelen hier van voetbal. Zelfs als er in een gewone sportuitzending een item over voetbal is dan wordt er consequent en direct naar een andere zender geswitcht.
Onze sporten zijn Turnen, Tennis, Zeilen, Skiën en Snowboarden.
Zelf ben ik niet onverdienstelijk geweest in het wedstrijdzeilen en mijn zoon is tot nu toe op twee turntoestellen (brug en vloer) Nederlands kampioen geweest.

Een klassieker als Ajax - Feyenoord is toch wel leuk om te kijken @wjb 😉
@ITVkijker
Terugkijken en opnemen werkt allang weer op de Fox Sports kanalen 4, 5 en 6.

Ik zie het nut van live sport opnemen niet echt en doe dat dus nooit. Over de opnamekwaliteit kan ik dus geen oordeel vellen.
Reputatie 6
Badge +10
@ITVkijker
Terugkijken en opnemen werkt allang weer op de Fox Sports kanalen 4, 5 en 6.

Ik zie het nut van live sport opnemen niet echt en doe dat dus nooit. Over de opnamekwaliteit kan ik dus geen oordeel vellen.

Mijn vraag gaat over Kanaal 1 het "gratis" op kanaal 14. Je kunt items niet terugkijken via de gids op website/app. Maar kanaal 221 wel.

Live sport neem ik nooit op. Maar FOX heeft ook docu's en praatprogramma's die ik soms opneem en dan de reclame's doorspoel.
@ITVkijker schreef: Mijn vraag gaat over Kanaal 1 het "gratis" op kanaal 14. Je kunt items niet terugkijken via de gids op website/app. Maar kanaal 221 wel.

Ooh, dát had ik nog niet ontdekt. Gebruik doodzelden website. App heb ik niet.
Heb hier 14 (en 16) verborgen aangezien ik tóch al het hele Fox Sports pakket heb.
Het Terugkijken/Begin gemist van het open kanaal Fox Sports 1 moet natuurlijk wel werken via website/app.
Reputatie 7
Ow, bij jou dus ook al 😂Uiteraard, wij gruwelen hier van voetbal. Zelfs als er in een gewone sportuitzending een item over voetbal is dan wordt er consequent en direct naar een andere zender geswitcht.
Onze sporten zijn Turnen, Tennis, Zeilen, Skiën en Snowboarden.
Zelf ben ik niet onverdienstelijk geweest in het wedstrijdzeilen en mijn zoon is tot nu toe op twee turntoestellen (brug en vloer) Nederlands kampioen geweest.
Een klassieker als Ajax - Feyenoord is toch wel leuk om te kijken @wjb 😉

NEE!
Reputatie 6
Badge +10
Het gratis kanaal:

https://i.imgur.com/YIrhpoS.jpg

Kanaal 221 als je een abo op FOX hebt.

https://i.imgur.com/XahiBJ4.jpg

Kom op KPN, dit hoeft toch niet zo lang te duren, om items terug te kunnen kijken voor het "gratis" kanaal?
Reputatie 7
Kom op KPN, dit hoeft toch niet zo lang te duren, om items terug te kunnen kijken voor het "gratis" kanaal?
Tenzij KPN daar de rechten niet voor heeft verworven.
Reputatie 7
Badge +30
Vanaf 2 september kun je ook op kanaal 14 terugkijken. Daar moeten nog even paar dingetjes voor aangepast worden.
Reputatie 6
Badge +10
Vanaf 2 september kun je ook op kanaal 14 terugkijken. Daar moeten nog even paar dingetjes voor aangepast worden.
Terugkoppeling: het werkt. 🙂

Reageer