Beantwoord

Dubbele facturen

  • 26 April 2021
  • 3 reacties
  • 77 keer bekeken

Hallo KPN!

In februari ben ik overgestapt op glasvezel en is mijn abonnement van KPN thuis mee veranderd.

In februari, maart en april zijn van mijn rekening echter dubbele abonnementskosten afgeschreven. Zowel die van mijn oude abonnement als mijn nieuwe. Op mijn mail en op ‘Mijn KPN’ zie ik alleen de facturen van mijn oude abonnement terug.

Kunnen jullie mij helpen?

Bedankt!

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 28 April 2021, 13:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @JoanneHakkert, welkom hier. 

Ik kijk graag eens mee naar jouw dubbele facturen. Lijkt mij niet helemaal de bedoeling. Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Dag Bart. Ik heb mijn profiel voorzien van mijn klantgegevens. 14 dagen geleden heb ik ook al een collega van je gesproken, maar vandaag is er helaas weer een dubbel bedrag afgestort. Het probleem is dus nog niet opgelost!

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie zo onder dit klantnummer enkel het oude abonnement vinden. Kan het zo zijn dat het nieuwe abonnement van een ander klantnummer afgeschreven wordt? Kun je die nog toevoegen aan jouw profiel samen met de postcode? Wel op hetzelfde adres?