Beantwoord

Dvs 1200 blijft rood knipperen.

  • 19 January 2020
  • 10 reacties
  • 354 keer bekeken

Dvs 1200 blijft rood knipperen. Geprobeerd te resetten. Gezocht naar eventuele storing factor zoals dimmers of Kerstverlichting. Kan wel tv kijken maar laatste beeld stotteren en soms beeld vast. Verder geen veranderingen in huis. Iemand nog ideeën?? 

icon

Beste antwoord door Tycha 19 January 2020, 17:45

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @Sander86jansen 

 

Misschien helpt dit topic je verder? Zie

dvs 1200 blijft rood branden

Reputatie 7
Badge +17

@Sander86jansen Welkom op ons Forum! Vervelend dat de DVS niet naar behoren functioneert. Gek dat het lampje rood knippert, meestal branden ze constant rood.Heb je iets gehad aan het topic waar Tycha naar verwees? 

Nee als ik ze in de rug van elkaar steek dan is hij wel goed. 

Reputatie 7
Badge +11

Probeer eens een ander stopcontact?

en wissel ze eens om.

Reputatie 7
Badge +17

@Sander86jansen We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Ik heb dit allemaal al geprobeerd. Anders moet ik misschien toch maar naar een ander provider ofzo. Want word hier ook schijntziek van

Reputatie 6
Badge +7

Een provider heeft NIETS te maken met een DVS.

 

Badge +19

@Sander86jansen Blijkbaar is er ruis opgetreden op het je elektriciteitsnetwerk. Dit kan door een verkeerde ledlamp komen of een kapotte dimmer of door de zonnepanelen van je buren noem het maar op. De verbindingsets zijn daar heel gevoelig voor. Helaas is de enige oplossing kabels trekken. veel werk maar je bent van alle problemen af.

Reputatie 7
Badge +17

@Sander86jansen Jammer dat het nog niet is opgelost. Dat de DVS rood knippert toont alleen maar aan dat de verbinding verre van optimaal is. Voorheen heeft het wel altijd gewerkt dus er is waarschijnlijk iets aan de hand (storingsbron) in het elektriciteitsnetwerk. Het kan natuurlijk ook zijn dat de DVSjes niet meer functioneren, al lijkt me dat sterk met de 1200. Hoe lang heb je de set al? Wij als provider verkopen wel DVS al raden wij altijd aan onze apparatuur aan te sluiten via de kabel. Bekabelde tv en bekabeld internet bieden wij goede garantie op. Zoals Joep al aangeeft, DVS is hele gevoelige apparatuur. 
Sinds wanneer heb je dit probleem eigenlijk? 
 

 

Reputatie 7
Badge +6

@Sander86jansen 

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/dvs-650-home-lampje-blijft-rood-branden-488536#post902879

Reageer