Beantwoord

DVS 1200 werkt niet meer

  • 13 July 2019
  • 8 reacties
  • 198 keer bekeken

Ik heb sinds 2 jaar zonder problemen de dvs 1200 voor een kastje. Echter gisteren heb ik mijn abonnement verlengd en sinds vanavond doet mijn dvs 1200 het niet meer. Toeval?! Alles geprobeerd met de klantenservice, eerst was het nog redelijk normaal. Maar toen ze met de oplossing kwam dat ik maar naar een kpn winkel moest gaan en ze voor mij haar pauze had opgegeven, was dat voor mij zeer onaangenaam.
Dvs 1200 blijft rood wat ik ook doe. Vast geen oplossing voor!? En wat nu? Kosten maken?

Admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 29 July 2019, 15:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hoi @Cis007 . Welkom op het forum!
Erg jammer dat er geen oplossing gevonden werd. Nog vervelender dat er zo onprofessioneel gehandeld werd. Ik betreur dat zeer. Jij hoeft als klant niet geconfronteerd te worden met dit soort issues van onze medewerkers.
Ik weet 99,99 procent zeker dat je abonnement wijziging niks met die dvs storing te maken heeft. Een rood lampje kan betekenen dat het apparaat stuk is maar wat waarschijnlijker is, is dat er ergens iets stoort. Ik wil je niet opnieuw door allerlei hoepels laten springen en zal mijn analyse daarom zo kort en overzichtelijk mogelijk houden:
Een DVS moet, als hij goed wil werken, direct op een wandcontactdoos aangesloten worden. Er mag ook geen apparaat naast aangesloten zijn. Dit moet op beide locaties zo zijn. Is dat bij jou het geval?
Is er onlangs nog iets veranderd, wat apparaten betreft? Zijn er nieuwe lampen (met dimmers) aangesloten? Of is er misschien een nieuwe magnetron of wasdroger of iets dergelijks geplaatst?
Erwin,
Bedankt voor je bericht. Ik heb alles volgens het boekje, sterker nog dit is door jullie geïnstalleerd en opeens na 2 jaar werkt de dvs niet meer. Ik heb ze zelfs in elkaar gestoken om hem weer gekoppeld te krijgen op aanraden van je collega.
Ik wil je graag even bellen. Wanneer komt het uit? Ik werkt vandaag tot 16:30. Morgen ben ik er van 10:00 tot 16:30.
Hi Eric,
Ik heb zojuist een nieuw soort dvs aangeschaft niet van jullie en nu werkt het weer.
Al met al een heel gedoe geweest en een weinig fraaie ontmoeting gehad met de klantenservice. Uiteindelijk moeten investeren ben benieuwd hoe dit weer verder gaat.
Je hebt in ieder geval de moeite genomen om te antwoorden.
Ik betreur de gang van zaken! Ik ga je een privébericht sturen. Kun je daar op reageren?
Hoi @Cis007 . Je hebt niet meer gereageerd op mijn privébericht. Weet je zo voldoende? Voel je vrij om alsnog op mijn privébericht te reageren!
We hebben elkaar nog gesproken via privébericht en ik ga er van uit dat alles nu naar tevredenheid is opgelost 🙂
Zeker, bedankt voor de moeite