Beantwoord

DVS 1200 wil niet koppelen aan DVS 650 na stroomstoring

  • 9 July 2019
  • 4 reacties
  • 178 keer bekeken

Hoi KPN, ik heb hetzelfde probleem. Twee dvs 650 koppelen goed maar een nieuwe dvs 1200 koppelt niet. Deed het de eerste week wel maar na een stroomstoring koppelt hij niet meer. Hebben jullie tips?

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marina_ 12 July 2019, 12:20

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @RalfVerkerk,

Heb je de informatie die Marcia heeft verstrekt in het topic waar je jouw vraag hebt geplaatst ook doorgenomen?

*Verbind je adapters opnieuw met elkaar:
  1. Druk (3 seconden) op het Reset-knopje (zijkant van adapter) van één van je adapters. Het ‘Power’ lampje knippert als je het Reset-knopje los laat.
  2. Druk daarna binnen 2 minuten op het Reset-knopje van je tweede adapter. Ook hier gaat nu het ‘Power’ lampje knipperen.
  3. Herhaal deze stap bij een eventuele derde adapter.
  4. Als de verbinding gemaakt is brandt het huisje continue op alle adapters.
Op deze pagina worden nog meer oplossingen genoemd over problemen met de DVS1200. Ik ben benieuwd of je hier ook al eens naar gekeken hebt.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @RalfVerkerk, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Hopelijk is het opgelost met de probleemoplossen DVS100, anders hoor ik het graag!
Hi @Marina_ dat heb ik inderdaad geprobeerd. De 1200 blijft echter maar knipperen. Heb de 1200 ook direct achter de router gezet maar dat werkte ook niet.

vorige week ook de helpdesk gebeld en kan de 1200 omruilen ivm garantie. Dus dat ga ik deze week doen en hopelijk werkt het weer.
Reputatie 7
Badge +19
@RalfVerkerk, Dat zou mooi zijn. Erg benieuwd of alles dan goed gaat. Houd je ons op de hoogte?

Reageer