Gisteren een mail verzonden naar de afdeling Atlantis echter krijg geen reactie terug.
Mijn tweede TV ontvanger werkt met een DVS 200 die het niet meer doen!!!!!!
Ben een Atlantis medewerker ( tester) en wil per ommegaande een set nieuwe DVS.
Hoor van jullie
Gr,
Harry van Zanden
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Hoi Harry, welkom hier.
Even voor mijn duidelijkheid. Ben jij een KPN medewerker die gebruik maakt van Atlantis? Of een klant die als tester bij Atlantis is aangesloten?
Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Even voor mijn duidelijkheid. Ben jij een KPN medewerker die gebruik maakt van Atlantis? Of een klant die als tester bij Atlantis is aangesloten?
Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.