Beantwoord

DVS 650

• 20 april 2015
  • 4 reacties
  • 4197 keer bekeken

Hallo,

Ik heb sinds een tijdje alles in 1 van kpn en daarbij heb ik ook tv via het stroomnet. Ik heb op zolder slecht internet en ik vroeg mij dus af of ik via het stroomnet ook mijn internet naar boven kan krijgen, ik wil dan alleen mijn Playstation 4 bekabeld erop aansluiten. Mijn vraag is of ik hiervoor gewoon een nieuwe DVS 650 moet kopen. zo ja, waar kan ik dan een enkele DVS 650 kopen?

met vriendelijke groet,

Daniel van der Nat

icon

Beste antwoord door thibauldz 20 april 2015, 21:33

Hallo Daniel,

Ik gebruik zelf ook een zogeheete powerline. U kunt inderdaad nog een dvs 650 kastje kopen. Bij voor keur wel van de zelfde serie want er is mij ooit eens verteld dat verschillende series/merken kunnen gaan storen met elkaar. Waarschijnlijk kunt u er wel een bij kpn kopen.  u krijgt dan een situatie als het plaatje hieronder alleen, is de tv ontvanger op de bovenverdieping dan uw PS4.

https://

Mvg 

Thibauld 

Bekijk origineel

4 reacties

Badge
Hallo Daniel,

Ik gebruik zelf ook een zogeheete powerline. U kunt inderdaad nog een dvs 650 kastje kopen. Bij voor keur wel van de zelfde serie want er is mij ooit eens verteld dat verschillende series/merken kunnen gaan storen met elkaar. Waarschijnlijk kunt u er wel een bij kpn kopen.  u krijgt dan een situatie als het plaatje hieronder alleen, is de tv ontvanger op de bovenverdieping dan uw PS4.

https://

Mvg 

Thibauld 

Top!

ga ik dan zeker doen. hartelijk bedankt Thibauld

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Als u een 3-fasen meterkast heeft zal het iets lastiger worden, en zal u fases moeten verbinden e.d.

Robin

Badge
Idd dit wou ik er nog bij zeggen, Alle kastjes moeten op de zelfde fase zitten. 

Waarschijnlijk heeft u een 1 fase meterkast. Mocht u toch een 3 fase meterkast hebben , omdat u bijvoorbeeld op stroom kookt of 2 vriezers heeft. zitten waarschijnlijk alle gewoone stopcontacten (in de kamers)  op 1 fase ,en de kookplaat, vriezers ,wasmachines op de andere 2 fases. 

Weet u hoe u er achter kunt komen of u een 3 fasen meterkast hebt ? 

zo niet kunt u wel een foto van uw meterkast plaatsen dan kunnen we het waarschijnlijk zo zien.

mvg 

Thibauld

Reageer