Beantwoord

DVS 650 hapert

  • 21 April 2019
  • 4 reacties
  • 283 keer bekeken

Goedenavond,

Sinds enkele dagen is mijn DVS650 aan het haperen. Mijn experiabox v9 heb ik opnieuw gestart alsook de Arris VIP 2952v2. Dit hielp niet. Daarna de DVS650 willen updaten, maar dat bleek niet nodig aangezien hij al de nieuwste software had. Als ik de Arris rechtstreeks aansluit op de experiabox totaal geen haperingen.

Iemand nog ideeën of zou hij gewoon zijn overleden?

Alvast bedankt voor de reacties.

Mvg Gert
icon

Beste antwoord door Beldino 23 April 2019, 14:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi Gert! Welkom op het forum!
Allereerst ben ik heel blij dat je zelf al een paar dingen geprobeerd hebt! Wel jammer dat het nog geen resultaat heeft opgeleverd.
Hoe branden de lampjes op de dvs? Hebben ze ook een afwijkend kleurtje? In veel gevallen is het eerder interferentie die de boel verstoort dan de apparaten zelf. Daarmee bedoel ik andere elektrische apparaten in jouw stroomnetwerk. Wat gebeurt er als de de dvs'en dichter bij elkaar aansluit? Of in de kamers waar ze hangen alle andere elektronische apparatuur even loskoppelt?
Soms gaan ze ook écht stuk. In dat geval kun je overwegen nieuwe te kopen. Er zit een standaard garantieperiode van 2 jaren op. Dus als ze dan nog binnen die termijn vallen kan ik ze misschien wel kosteloos vervangen. Maar dan moeten zeker weten dat ze de geest hebben gegeven.
Goedemiddag Erwin,

Bedankt voor de reactie. Lampjes van de dvs branden zoals het hoort, alle drie gewoon wit. Daar zal het dus ook niet aan liggen. Verdere wijzigingen in de situatie zijn er eigenlijk niet geweest. Opstelling is inmiddels al jaren hetzelfde. Ik heb wel alsnog de dvs ontkoppeld om weer opnieuw aan te melden, maar dat heeft slechts deels geholpen.

Ik denk dat er niets anders op zit dan een nieuwe aan te schaffen. Dat zal dan de DVS 1200 worden.
Wel jammer dat ie zomaar deze kuren vertoont. We zien vaker dat ze de geest geven, helaas. Mocht je een nieuwe set kopen, uiteraard het bonnetje bewaren en gelijk even goed testen. Mocht je dan dezelfde issues krijgen, ligt het toch aan een andere storingsbron en kun je je geld in ieder geval terugkrijgen.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je het probleem hebt weten op te lossen. Zo niet, laat het weten! Alle vragen zijn uiteraard welkom!