Beantwoord

dvs kapot

  • 9 June 2021
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

 Beste,

 

mijn kastje van dvs is kapot. Ik moet bellen met de klantenservice staat er. Maar als ik op de link druk, dan schiet het menu terug. Ik krijg dus niemand gebeld….

hoe kan ik een nieuwe krijgen. Hij is pas een paar maanden oud. 

icon

Beste antwoord door Vincentbis 12 June 2021, 21:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

@Vincentbis Bellen met klantenservice via het gratis nummer 0800-0402.

Weet je zeker dat ie kapot is?

Heb je al geprobeerd om 'm te herstarten? (alle adapters uit stopcontact en dan 1 voor 1 er weer in)

Of opnieuw te koppelen? Zie hier onder '’De draadloze verbindingssetadapters zijn niet gekoppeld'’.

Verder krijg je ze niet van kpn, en ook niet in huur (zoals je modem en tv-ontvangers). De DVS is een koopitem.
Volgens mij heb je er minstens een jaar garantie op. Dus zou omruil of kosteloze vervanging mogelijk moeten zijn, indien je de aankoopbon nog hebt !

Één vervangende adapter (indien er nog minsten één goed werkende in huis is)

Basisset van 2 adapters

BTW een kabel trekken is qua materiaalkosten goedkoper, geeft snellere en stabiele verbinding en werkt jááren probleemloos.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402
Je kunt dit bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Deze openingstijden gelden ook voor de chat.

 

Dank voor de reacties. 
inmiddels is het kapotte kastje netjes omgeruild in de kpn winkel. 
top service.