Beantwoord

DVS koppelt niet mee. Lampjes blijven rood.

  • 22 September 2019
  • 7 reacties
  • 105 keer bekeken

Ik heb alles geprobeerd als uitgelegd op de website en forum. Niets helpt. Lampjes willen niet wit worden en dus niet koppelen. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 24 September 2019, 11:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Nieuwe kopen?
Ik heb alles geprobeerd als uitgelegd op de website en forum. Niets helpt. Lampjes willen niet wit worden en dus niet koppelen. Wat nu?
Welk forum, binnen het KPN-forum ben ik je nog niet tegen gekomen.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Bertalert, welkom! Het is zeker mogelijk dat je nieuwe moet kopen, omdat er een defect is opgetreden. Wel wil ik toch nog even zeker weten dat je al het mogelijke geprobeerd hebt. Hoeveel DVS heb je? En waar in huis heb je deze aangesloten? Je hebt deze in een stopcontact en niet in een stekkerdoos? Heb je ze al eens omgewisseld en/of andere stopcontacten geprobeerd? Ik hoor het graag.
ik heb er drie die het allemaal tot nu toe prima hebben gedaan. Na dat ik de stekkers er een keer uit moest halen bij een schoonmaak, kreeg ik na heraansluiting geen verbinding meer met degene die bij mij boven aan de tv hangt. foutmelding 143. Opnieuw geprobeerd te koppelen. lampjes blijft rood van 1. Bij resetten knopjes zijkant worden de lmpjes ook niet wit na 3-5 seconden. Altijd direct aan het stopcontact gezeten.
Reputatie 7
Badge +30
Wil je dat opnieuw koppelen met de reset nog eens een keer proberen? Heb je de mogelijkheid om een ander stopcontact te proberen? Je kunt ook eens proberen om de ethernetkabels te verwisselen.
Ah.....stom opgelost. Mijn fout, niet goed handleiding gelezen. Moest de knopjes na 3 a 5 sec loslaten ipv vasthouden. Werkt weer Thx voor je terugkoppeling.
Reputatie 7
Badge +30
Geen enkel probleem! Fijn dat het opgelost is! 🙂