Beantwoord

DVS probleem rood/niet koppelen

  • 30 November 2019
  • 5 reacties
  • 408 keer bekeken

Hallo ,

 

Ik heb vorig jaar een DVS 1200 aangeschaft voor mijn schoonouders. Werkte allemaal perfect. Deze hebben ze niet meer nodig. Deze wil ik nu gaan gebruiken in mijn eigen huis.  

1e keer aansluiten allebei de kastjes waren de led wit van. Dus de verbinding is goed. Kreeg alleen geen connectie met de experia box. Dus dacht laat ik ze resetten. 

Helaas nu krijg, blijft en houd ik de roode leds. Heb dit forum doorgespit maar zie geen oplossing. ook al in de dezelfde stekkerdoos proberen te koppelen werkt niet. 

 

Weet iemand de gouden tip?

 

Vriendelijke groeten,

Jeffrey Bloemen.

icon

Beste antwoord door Anonymous 30 November 2019, 17:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @jef91bl , Devolo heeft een hulpprogramma op hun website, dat je kunt downloaden en waarmee je de status van de Devolo's kunt uitlezen en aanpassen.

 

Reputatie 7

Hoi @jef91bl, welkom op het forum. Met het hulpprogramma dat Jan noemt kan je proberen voor de adapters. Lukte het daarmee weer om ze met elkaar te verbinden?

Je hebt het ook over de verbinding met de Experia Box, heb je daar ook een draadloze adapter aangesloten? Om de DVS1200 met de modem te kunnen laten verbinden zal daar ook zo'n adapter moeten zitten om het signaal naar het stroomnetwerk te sturen.

Reputatie 7
Badge +9

@jef91bl Kijk hier eens: https://www.devolo.nl/overal-internet-in-huis/devolo-cockpit

Werkt hier perfect.

Piet

Hallo @jef91bl , Devolo heeft een hulpprogramma op hun website, dat je kunt downloaden en waarmee je de status van de Devolo's kunt uitlezen en aanpassen.

 

Beste Jan-D; hoe heet dat programma op de website van Devolo,…..misschien wel handig om dat erbij te vernoemen?!

Groet,

Robert

Reputatie 7
Badge +11

Dat  programma heet de devolo cockpit

 

https://www.devolo.nl/overal-internet-in-huis/devolo-cockpit

 

Op deze pagina vind je de verschillende adapters. En hier de stappen hoe daarop de software te updaten.