Beantwoord

DVS set niet meer voldoende capaciteit?

  • 19 January 2019
  • 1 reactie
  • 64 keer bekeken

ik heb 2 HD tv,s ik heb het idee dat de huidige verbindingsets dit niet aankunnen gezien de TV heel vaak vast loopt en haperd om gek van te worden.
samen met de KPN helpdesk van alles geprobeerd, ze zijn correct gekoppeld, maar kreeg de mededeling of ik moest kabel nemen, of optie twee andere adapters nemen.
kan iemand bevestigen of de DVS1200 wel voldoet aan de eisen voor de HD alvorens ik deze aanschaf trouwens de storingen begonnen omstreeks vier maanden geleden na een grote stroomstoring in Almere sindsdien wordt ik er af en toe knettergek van

wie o wie kan me verlossen van mijn prangende vraag
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 20 January 2019, 14:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hi Leon welkom op het forum. De 1200 is kan prima HD aan, is wel afhankelijk van je netwerk. Welke adapters heb je nu? Heeft dit wel in het verleden gewerkt en brandt het middelste lampje ook gewoon groen? Heb je onderstaande resetstappen al uitgevoerd? Dus ook daadwerkelijk 10 minuten stroomloos laten.

Dan mag je alle draadloze adapters (bij de experiabox zit er ook 1) uit het stopcontact halen en 10 minuten stroomloos laten. Na die 10 minuten breng je de adapters bij elkaar en steek je ze in elkaar. Dat blok wat je dan hebt stop je in een stopcontact en binnen 30 seconden hebben de adapters onderling weer een goede, schone verbinding. Je trekt de adapters dan uit elkaar en zet ze terug waar ze zaten. Let hierbij op dat de adapters rechtstreeks in een wandcontactdoos komen en dus NIET in een verlengsnoer.