Beantwoord

dvs verbindingset geeft haperend beeld op 2e ontvanger

  • 20 July 2019
  • 5 reacties
  • 124 keer bekeken

Reputatie 1
Beste,
sinds een aantal dagen geeft de verbindingset problemen op de tweede ontvanger boven via stroomnet adapters van kpn.
er is niets gewijzigd met voorgaande maanden / jaren. Het geeft nu ineens alleen maar problemen.
set is alwel oud, sinds introductie, intussen wel nieuwe modem experia box gehad.
Kan de verbindingsweg ook niet gewoon verouderd zijn? Betreft mt2560 van kpn.
vreemd. En na resetten enprogrammeren blijft het home lampje uit, geeft de ontvanger f codes 143 eb 8-nog wat.
Hoor graag wat ik hier aan kan doen.
Patrick
icon

Beste antwoord door p_elands 25 July 2019, 15:12

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @p_elands

Deze DVS (MT2560) zijn oud. Je kunt nieuwe kopen via de webshop van KPN. Deze worden niet meer gratis geleverd.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @p_elands, Welkom hier. Het kan goed zijn dat je verbindingsset aan vervanging toe is, maar voordat we deze conclusie trekken wil ik je vragen om deze stappen te doorlopen. Werkt dit niet, kun je overwegen om je tv-ontvanger bekabeld aan te sluiten op het modem of een nieuwe set te bestellen op onze webshop. Als je hier vragen over hebt, zie ik je vragen graag tegemoet en helpen we je hier weer verder 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @p_elands, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!
Reputatie 1
Goedemiddag,
De set is defect. Heb een setje van TP link gekocht, veel goedkoper dan de set van KPN.
En het werkt weer, misschien wel beter als voorheen.
Opgelost
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @p_elands, Fijn dat je nog een terugkoppeling geeft. Positief om te lezen dat je een goedkopere en betere oplossing hebt gevonden. 🙂

Reageer