Beantwoord

DVS200 huisjes branden groen, maar beeld stoort

  • 27 June 2019
  • 3 reacties
  • 146 keer bekeken

Ik heb de dvs 200. Ik heb er 3 ze zijn alle 3 gekoppeld. Nu blijven de lampjes van het huisje en de verbinding continu groen knipperen en het beeld stoort regelmatig. Wat kan ik nog nog ??

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door PeterG 28 June 2019, 12:02

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Manfred1967, Welkom op het forum. Ik lees dat je problemen ervaart met jouw DVS200 adapters. Je vraagt wat je nog kan doen, maar het is mij niet duidelijk wat je al geprobeerd hebt. Mijn collega Paul legt in dit topic uit, hoe je storingen met de adapters kunt oplossen. Wil je dit bericht doorlezen en de tips proberen? Als dit niet helpt, hoor ik het graag en kijken we verder naar een oplossing.
Ik denk dat het opgelost is door die 3 adapters door nieuwere te vervangen. De huidige door KPN geleverde DVS1200 adapters hebben een veel hogere snelheid dan de heel oude 200.

Met drie adapters heb je per aansluitpunt namelijk nog maar ¼ van de geleverde snelheid. (bij 2 ½ v.d. snelheid).

Beste oplossing: bedraad aansluiten (desnoods met gebruik van een switch)

(na de omschakeling met "HD op 1" had mijn neef met de 200 ook haperend beeld; daarvoor keek ie SD om die reden. DVS1200 gekocht; vloeiend beeld met HD)
Bedankt voor de reacties. Ik weet dat bekabeling beter is maar dat is een grote operatie. Ik heb even een paar dvs 650 geleend om te testen. Dit ging veel beter. Bijna geen storing. Dus ik denk dat de dvs 1200 een goede optie is.

Reageer