Beantwoord

DVS650 knippert rood

  • 16 January 2019
  • 6 reacties
  • 459 keer bekeken

Hallo, mijn DVS650 op slaapkamer blijft rood knipperen. Ik heb al verschillende opties geprobeert. Helaas nog steeds rood. De DVS vanuit de mediabox knippert wel gewoon wit. Het probleem deed zich voor nadat ik na een vakantie van 2 weken weer thuis kwam. Daarvoor deed hij het nog, bij terugkomst dus niet meer. Waarschijnlijk heeft de DVS een defect. Graag zou ik een oplossing krijgen, want weet niet wat ik anders nog kan proberen. Mvrgr
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 19 January 2019, 12:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @sebas82, welkom! Heb je op onze website bekeken waar je op moet letten bij een storing met je DVS650? Rood knipperen betekent dat er iets met de verbinding aan de hand is. Heb je recent iets van LED verlichting, babyfoons o.i.d. in je slaapkamer geplaatst? Je kunt eens proberen om dit weg te nemen en opnieuw te koppelen. Ook kan je proberen om een ander stopcontact te proberen. Kan je me je bevindingen laten weten?
Ja alle opties geprobeert. Blijft rood knipperen. Het peuken deed zich ook ineens voor, zonder dat er iets gewijzigd was. Alleen 2 weken vakantie, daarna functioneerde hij niet meer.
Reputatie 7
Badge +30
Vervelend dit! Als 'ie rood blijft knipperen, duidt dat toch op een verstoring in je stroomnetwerk. Ik kan van een afstandje dus niet goed zeggen waar het aan ligt helaas. Heb je niet de mogelijkheid om een kabel naar je slaapkamer te trekken? Dat is altijd de beste optie 🙂.
Ja idd vervelend. Vooral omdat hij bij mijn pa ook rood knippert en zijn eigen set het wel doet?
Reputatie 7
Badge +30
Nog even voor de zekerheid: je hebt 'm ook al eens gereset door middel van dat resetpinnetje aan de zijkant? Op het moment dat je de DVS die rood knippert, in een stopcontact bij de andere DVS in de buurt plaatst óf in dezelfde stekkerdoos, blijft 'ie dan rood knipperen?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, werkt de DVS weer naar behoren? Als ik nog iets kan doen, hoor ik het graag.