Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

E! Entertainment channel verwijderd

Reputatie 1
OMG dat is even schrikken! E! Entertainment channel is verwijderd. Ik ben heel erg teleurgesteld. Dit kanaal is het enige waar ik naar kijk en de reden dat ik bij mijn vorige provider weg ben gegaan. (deze had hem nl ook niet meer)
Het moet zsm terug komen.
Ik ben heel erg teleurgesteld
Is er een kans dat de zender terug komt?😭

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Erik_ 5 juli 2017, 11:42

Welkom op het forum allen!

We wijzigen jaarlijks ons zenderaanbod. Daar worden alle klanten minimaal één maand, vaak langer, van te voren over geïnformeerd.
Ieder jaar doen we onderzoek zodat we weten aan welke zenders onze klanten het meest behoefte hebben. Op basis van dat onderzoek proberen we het zenderaanbod dan te optimaliseren. We houden daarbij ook rekening met kijkcijfers. Dit betekent dat er zenders zullen verdwijnen en nieuwe zenders erbij komen. Bij het optimaliseren van het zenderaanbod zullen we helaas altijd mensen teleurstellen, maar ook veel mensen blij maken.

Dit jaar is het zo dat E! Entertainment een van de zenders is die is verdwenen per gisteren, 4 juli. Deze zal in ieder geval de komende 12 maanden niet terugkeren. Het is mogelijk dat hij bij de zenderwijzigingen van 2018 terugkomt, maar daar is geen garantie op te geven.

Zie ook het grote zenderwijzigingentopic.

Bekijk origineel

54 Reacties

Reputatie 7
De zender is net een paar uur weg. Acht de kans dat ie voor 1 juli 2018 terugkomt wel 0.
Wel dure grap om IPTV of kabel-tv alleen voor deze zender te hebben... Duur zendertje.

Zie verder dit topic dat net eerder is gemaakt i.v.m. E!.
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/zenderwijziging-433981/index1.html

De zender is nog bij Ziggo in SD en bij T-mobile voor Thuis in HD. Ook Tele2 heeft 'm nog. Allen wel in een extra zenderpakket.
Reputatie 1
Nooo... E! entertainment moet terug! Net 5 dagen over, extra zenderpakket erbij, heb er wel 5 dagen vn kunnen genieten. Erg jammer dat de zender er af is gehaald! Kan deze echt niet terug?? 😭
Reputatie 7
Joo91 schreef:

Nooo... E! entertainment moet terug! Net 5 dagen over, extra zenderpakket erbij, heb er wel 5 dagen vn kunnen genieten. Erg jammer dat de zender er af is gehaald! Kan deze echt niet terug?? 😭

Het is al 2 maanden (!) bekend dat deze weggaat bij KPN. Daar had je rekening mee kunnen houden als je er naar wilt kijken.
Ik verwacht niet dat ie voor 1 juli 2018 weer terug komt.

Als je het pluspakket los afnam alleen voor deze zender kun je dat weer stopzetten. Scheelt weer € 10 per maand. Er zijn m.i. genoeg andere zenders met leuke(re) programma's.

In mijn herinnering is ie al eens weggeweest en toen een jaar later weer terug.
Reputatie 1
PeterG schreef:

Joo91 schreef:

Het is al 2 maanden (!) bekend dat deze weggaat bij KPN. Daar had je rekening mee kunnen houden als je er naar wilt kijken.
Ik verwacht niet dat ie voor 1 juli 2018 weer terug komt.

Als je het pluspakket los afnam alleen voor deze zender kun je dat weer stopzetten. Scheelt weer € 10 per maand. Er zijn m.i. genoeg andere zenders met leuke(re) programma's.

In mijn herinnering is ie al eens weggeweest en toen een jaar later weer terug.

Omdat ik nieuw ben bij KPN was het nieuws niet bij mij bekend. Verder geen probleen, zeg het zenderpakket gewoon op 🙂
Reputatie 2
*#*$ is e entertaiment weg en Outtv blijft.

Zet terug in me pakket aub.
Was dingen aan het volgen.

😡

Admin: scheldwoord vervangen, zie de huisregels
Reputatie 1
Sinds kort hebben wij kpn en was blij dat Entertanment bij zat want dit is het enige wat ik kijk.
Tot mijn verbazing zonder enige aankondiging is de zender verwijderd wat ik niet vind kunnen.
Helaas kunnen wij niet overstappen omdat wij het net hebben afgesloten anders had ik dat zeker gedaan.
Nu heb ik zoveel zenders waar ik niet naar kijk en wel de hoofdprijs voor betaal alleen omdat en Entertanment er in zat!!!!! 😡 😡 😡

Well done KPN. Ik hoop dat jullie de zender weet terug in het pakket doen (wat waarschijnlijk niet gaat gebeuren) 😡 😡
Reputatie 2
E entertainment is verwijderd nou waarom? Dat is de enige reden dat wij een pakket bij kpn hebben genomen wij zijn echt telleurgesteld dit kan toch Niet. E entertainment moet terug !!! Er is niks anders op kpn die wij leuk vinden alleen e entertainment en TLC ... nou we moeten terug naar ziggo die hebben well E
Reputatie 2
Ja waarom is E verdwenen???? Vooral als ik zie welke zenders ik nu erbij heb !?!? Waar ik niks mee kan!
Ben ooit overgestapt omdat KPN E wel had! Ik ben hier zeker niet blij mee......... best boos eigenlijk 😠
Reputatie 7
Zie ook de reactie van PeterG eerder in dit topic. Het is al twee maanden bekend dat er per begin juli een aantal wijzigingen in het zenderpakket van KPN doorgevoerd zou worden. Gedurende die twee maanden hadden die wijzigingen aanleiding kunnen zijn voor directe contractbeëindiging, maar die mogelijkheid is nu vervallen. Als je contract nog geen jaar oud is moet je dat jaar nu "uitdienen". Als je echter contractvrij bent (dus na minimaal een jaar) kun je maandelijks opzeggen. Losse pakketten (zoals het Pluspakket) kunnen direct aan- en uitgezet worden (via MijnKPN of via de iTV-ontvanger).
En nee, de verdwenen zenders komen met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid (iig. voorlopig) niet terug (ik vermoed omdat er maar zeer beperkt naar gekeken werd). Het is niet anders.
Reputatie 7
Badge +26
Welkom op het forum allen!

We wijzigen jaarlijks ons zenderaanbod. Daar worden alle klanten minimaal één maand, vaak langer, van te voren over geïnformeerd.
Ieder jaar doen we onderzoek zodat we weten aan welke zenders onze klanten het meest behoefte hebben. Op basis van dat onderzoek proberen we het zenderaanbod dan te optimaliseren. We houden daarbij ook rekening met kijkcijfers. Dit betekent dat er zenders zullen verdwijnen en nieuwe zenders erbij komen. Bij het optimaliseren van het zenderaanbod zullen we helaas altijd mensen teleurstellen, maar ook veel mensen blij maken.

Dit jaar is het zo dat E! Entertainment een van de zenders is die is verdwenen per gisteren, 4 juli. Deze zal in ieder geval de komende 12 maanden niet terugkeren. Het is mogelijk dat hij bij de zenderwijzigingen van 2018 terugkomt, maar daar is geen garantie op te geven.

Zie ook het grote zenderwijzigingentopic.
Reputatie 2
Waarom al die kinderzender voor in de plaats. Belachelijk! Dit klopt niet! Waren zeker gratis. Zet gewoon die E zender terug! Ziggo heeft ook de zelfde andere leuke zender en Tve ipv Antenna. Plus de E Entertainment, dus de oplossing die Mr Peter zegt is dus overstappen, wat ik ook ga doen, als de zender niet terugkomt.
Reputatie 1
Willen jullie mij alsjeblieft zeggen dat E terugkomt?? Ik kom er net achter en ik word gek!! Dit is de leukste zender en volg sinds drie maanden bijna alle series.. Please please
Reputatie 7
Het zal een teleurstelling zijn maar áls de zender terugkomt zal dit op zijn vroegst met de zenderwijzigingen van begin juli 2018 zijn. Als...

1 mei is via de website én via dit forum al aangekondigd dat o.a. E! wegging. Op 11 mei is er ook een email verzonden met daarin melding van de zenderwijzigigen. Daarbij een link om te zien wélke wijzigingen. Velen blijken niet eens op die link geklikt te hebben.

Ik vond er persoonlijk geen klap aan, maar smaken verschillen.
Reputatie 1
Omggggggg neeeee!!!!!
Dit vind ik wel heel jammer van Kpn
Dit was een zender wat ik elke dag keek. En in de plaats daarvan allerlei zenders die dubbel zijn en meerendeels baby/kinderzenders. Heel fijn.

Ondanks de (aankondigingen) die gedaan zijn waarvan ik niet wist dat E news eruit gehaald zou worden vindt ik dit wel een grote teleurstelling hoor van kpn. Denk dat jullie hiermee toch heel wat klanten verliezen vanwege de wijzingingen die volledig de plank mis slaan. Ik wilde dit jaar nog een plus pakket aanschaffen juist voor de extra zender voor E. Maar bij deze haak ik dan ook af en laat ik t maar hierbij.. Mijn tip aan kpn: zo snel mogelijk de zender terugplaatsen en let goed op de vraag van jullie consumenten. Want dit is toch wel teleurstellend #erg #jammer...
Reputatie 1
Nou dat word overstappen! Pluspakket + abonnementen voor onze telefoons speciaal meegenomen van onze oude woning voor E! ENTERTAINMENT.

Wij volgden daar bijna alle series op en keken zelden andere zenders. Familie + kennissen hebben wij ook lid gemaakt voor deze zender.

Teleurgesteld!
Reputatie 3
Badge +1
PeterG schreef:

De zender is nog bij Ziggo in SD.

Pro KPN oké, maar deze zender is gewoon in HD bij Ziggo.

https://www.ziggo.nl/televisie/zenders/e-entertainment/
Reputatie 7
Bedankt voor de correctie CreativeS. Op mijn decoder zie ik ook de HD indicatie daarbij. (heb alleen FTA zenders, maar van de overige zie ik wel enige info natuurlijk)
Toen E! bij KPN al een tijdje HD was was dat bij Ziggo nog niet. Had dus oude info in het hoofd. 🙃
Reputatie 1
sita willemse schreef:

OMG dat is even schrikken! E! Entertainment channel is verwijderd. Ik ben heel erg teleurgesteld. Dit kanaal is het enige waar ik naar kijk en de reden dat ik bij mijn vorige provider weg ben gegaan. (deze had hem nl ook niet meer)
Het moet zsm terug komen.
Ik ben heel erg teleurgesteld
Is er een kans dat de zender terug komt?😭

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden

Ow nee dit was ook mijn favoriete zender , daarom had ik het extra pakket gekozen ,alleen voor e entertainment 😱
Reputatie 1
Zomaar deze zender weggehaald

Ik wist dat er wijzigingen kwamen maar niet dat ze die weg halen, ik hebben kpn zelf gebeld en een klacht ingediend deze Is ook genoteerd.

Heb alleen geen antwoord gekregen nog

Zou iedereen moeten doen bellen en klacht indienen.

Als ik kan overstappen naar een andere zal ik het doen als de zender niet terug komt.

Danny

Admin: topic samengevoegd met bestaande topic over hetzelfde onderwerp
Reputatie 1
Waarom is in godsnaam E entertainment er af gehaald! Keek hier bijna dagelijks naar 1 vd redenen waarom ik een pluspakket had. Ik hoop zo dat dit word teruggedraaid , ik ga mijn series zeker missen. Snap niet dat jullie hebben onderzocht dat hier weinig naar gekeken wordt.
Zet het dan ook op een lagere zender ipv 312. Ik ben hier zo niet blij mee KPN.....

Admin: post samengevoegd met bestaande topic over hetzelfde onderwerp
Reputatie 7
Hij is al een hele week weg. . . Dus bijna dagelijks kijken betwijfel ik.
Reputatie 1
Ik heb sinds half april KPN en niemand heeft mij bij KPN verteld dat E! wegging want dan had ik geen KPN genomen! Juist omdat jullie E! hadden toch KPN gekozen. Ben hier boos om en ga zsm weg bij jullie. Vind het echt belachelijk. Staan genoeg onzinnige zenders op die zeker weten minder bekeken worden dan E!
Reputatie 7
In april was nog niet bekend dat E! verwijderd zou worden. Dat je dat toen niet te horen kreeg kunnen we niemand kwalijk nemen. Had je oude provider geen E! ?
Het is op 1 mei via dit forum, wat je weet te vinden kennelijk, bekend gemaakt. En op 11 mei is er een email verzonden.
Je abonnement duurt minimaal 1 jaar. Je zult dus nog tot april 2018 moeten wachten om over te stappen. Dat had ook gekund tussen 1 mei en ca. eind juli door de aankondiging. Maar daar is 't nu te laat voor.

Naar welke provider wil je?
Reputatie 1
PeterG schreef:

In april was nog niet bekend dat E! verwijderd zou worden. Dat je dat toen niet te horen kreeg kunnen we niemand kwalijk nemen. Had je oude provider geen E! ?
Het is op 1 mei via dit forum, wat je weet te vinden kennelijk, bekend gemaakt. En op 11 mei is er een email verzonden.
Je abonnement duurt minimaal 1 jaar. Je zult dus nog tot april 2018 moeten wachten om over te stappen. Dat had ook gekund tussen 1 mei en ca. eind juli door de aankondiging. Maar daar is 't nu te laat voor.

Naar welke provider wil je?

Mijn oude provider had geen E! nee anders was ik niet overgestapt. En t feit dat ik dit forum ineens vind is omdat ik ging googlen op E! Niet meer op KPN?! Verder nooit op t forum geweest. En ik heb nooit n mail ontvangen. En helaas zit ik nog aan KPN vast ja en heb spijt dat ik overgestapt ben. Ik zou graag naar Ziggo willen want die hebben nog wel E. Gooi KPN wel naar beneden dat de kosten laag worden en ga ik over op Ziggo.
Reputatie 7
Svg85 schreef:

En ik heb nooit n mail ontvangen.

Ik adviseer je om in MijnKPN te controleren of het e-mailadres dat KPN voor dit soort mails gebruikt nog wel klopt. Dan kun je wellicht voorkomen dat je nog meer belangrijke e-mails van KPN misloopt. Had je de e-mail wel ontvangen/gelezen dan had je tot begin juli de mogelijkheid gehad om je overeenkomst op te zeggen. Nu de wijzigingen zijn ingegaan is die mogelijkheid er niet meer.

Reageer