Beantwoord

Een haperende tweede televisie, aangesloten met DVS 650

  • 10 May 2021
  • 4 reacties
  • 68 keer bekeken

Reputatie 1

Mijn tweede televisie in de slaapkamer heeft vaak een haperend beeld en haperend geluid.

Ik heb een experiabox V 10 en DVS650 draadloze ontvangers.

Mijn televisie in de woonkamer doet prima.

Ik heb al gereset en van alles geprobeerd, zonder resultaat.

Wat kan ik nog doen?

icon

Beste antwoord door Joep1965 11 May 2021, 09:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Sawini 

Wat vervelend dat je problemen ervaart met de tv boven, ik begrijp dat je de DVS650 gebruikt. Deze dingen zijn best handig, maar ze kunnen ook verstoringen geven. Denk aan LED-lampen die aangaan, of een apparaat wat stroom verbruikt. Hoe meer Watt je verbruikt, hoe slechter de DVS zal werken. Het beste oplossing zal zijn om een UTP-kabel te trekken naar boven, ik weet het is wat werk, maar daarna heb je er wel profijt van. Ik heb het in huis ook gedaan, geen verstoringen meer.

Reputatie 1

Bedankt voor je reactie, ik zal jou advies zeker toepassen als het niet anders kan.

Aan de andere kant vind ik wel dat je mag verwachten dat zo een systeem goed werkt.

Je betaald voor de DVS kastjes om geen kabels door het huis te hoeven trekken en je gaat er vanuit dat die dingen goed werken. ( Als je KPN tenminste mag geloven).

Ik vind wel dat KPN het aan zijn klanten verplicht is hier een oplossing voor te vinden of ontwikkelen.

M.v.g

Sawini.

 

 

 

Badge +19

Op de site van Devolo staat de devolocockpit.  Daar kan je de dvs's mee beheren. Data versturen via een stroomkabel is natuurlijk niet optimaal.  Daar gebruik je  een utp kabel voor. Het kan goed werken maar als ze op verschillende groepen/fases zitten dan wordt het al lastig.

Reputatie 1

Duidelijk.

Bedankt voor de reactie.

M.v.g,

Sawini.