Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Eerst inloggen met pincode voordat fox eredivisie in beeld komt

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
in mijnkpn app zie ik dat ik kpn compleet heb met toevoeging van het fox eredivisie pakket. wanneer ik op tv zoek naar fox eredivisie moet ik eerst inloggen met mijn pincode (betaal voor de wedstrijd). is dit normaal of zou ik standaard de wedstrijden in beeld moeten krijgen?

Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Justin_ 17 augustus 2017, 09:43

Bedankt voor je de reactie op m'n privébericht, 00er! Fijn dat het zenderpakket inmiddels actief is 🙂 Ik wens je veel kijkplezier!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Bedoel je misschien de app op je smart-tv?
Je kunt het gewoon via je TV-ontvanger (dat zwarte kastje) ontvangen.
Op je TV-ontvanger kun je FOX Eredivisie krijgen op kanalen 227 - 229 en 231
ik bedoel dat ik in de mijnkpn app op mijn telefoon kan zien wat mijn abonnement is (kpn compleet incl. fox eredivisie). wanneer ik op mijn tv naar de zenders net fox ga, dan zijn deze nog vergrendeld. ik moet dus eerst mijn pincode invoeren en de wedstrijd "bestellen" voordat ik kan kijken.
Reputatie 6
Badge +10
Ben je pas een nieuwe compleet abonnee ?
Dan kan het tot 1 week duren voordat het werkt.
ruim 3 weken geleden is mijn abonnement aangepast.
Reputatie 6
Badge +10
Dan heb je zelf al het antwoord gegeven 🐈
Je kan 1 keer per maand aanpassen.
Reputatie 6
Badge +14
Hoi 00er, welkom op het forum! Vervelend dat de zenders van Fox niet beschikbaar zijn. Als je in de MijnKPN app ziet staan dat Fox Eredivisie jouw gratis zenderpakket is bij KPN Compleet, dan is het wat vreemd dat je deze zenders nu niet kunt zien.

Ik zoek graag voor je uit wat hier precies aan de hand is. Reageer je op m'n privébericht? Dan duik ik mijn systemen in 🙂

@huistijger, dank voor het uitvragen en het meedenken 🙂
Reputatie 6
Badge +14
Bedankt voor je de reactie op m'n privébericht, 00er! Fijn dat het zenderpakket inmiddels actief is 🙂 Ik wens je veel kijkplezier!

Reageer