Beantwoord

Eigen volgorde voor TV zenders

• 20 juni 2018
  • 5 reacties
  • 1129 keer bekeken

Reputatie 2
Wanneer komt de mogelijkheid om de TV zenders te kunnen rangschikken naar eigen inzicht, kan wel bij Ziggo maar niet bij KPN. Nu staat alles door elkaar.
icon

Beste antwoord door Marina_ 22 juni 2018, 12:23

Hallo JDD, welkom op ons Forum. Het is niet mogelijk om de volgorde van de Interactieve TV zenders anders in te delen. Je kan wel zenders verbergen die je niet wilt kijken. Je kan ook een lijst met favoriete zenders instellen. Een lijst met favoriete zenders maken gaat als volgt: 1. Druk op [Menu] 2. Blader naar [Instellingen] en druk op OK. 3. Voer je pincode in. 4. Blader naar [Zenderlijst instellingen] en druk op OK. 5. Blader naar [Nieuwe zenderlijst] en druk op OK. 6. Voer een naam voor de zenderlijst in. 7. Blader naar de zenders die je in de lijst wilt hebben en druk bij elke zender op OK om de zender aan de lijst toe te voegen. 8. Blader naar [Opslaan] en druk op OK. Als je tijdens het tv kijken van zenderlijst wilt wisselen, druk je op de blauwe knop van de afstandsbediening. Hopelijk kun je hier iets mee. Als je er nog vragen over hebt hoor ik het graag! 😃
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo JDD, welkom op ons Forum. Het is niet mogelijk om de volgorde van de Interactieve TV zenders anders in te delen. Je kan wel zenders verbergen die je niet wilt kijken. Je kan ook een lijst met favoriete zenders instellen. Een lijst met favoriete zenders maken gaat als volgt: 1. Druk op [Menu] 2. Blader naar [Instellingen] en druk op OK. 3. Voer je pincode in. 4. Blader naar [Zenderlijst instellingen] en druk op OK. 5. Blader naar [Nieuwe zenderlijst] en druk op OK. 6. Voer een naam voor de zenderlijst in. 7. Blader naar de zenders die je in de lijst wilt hebben en druk bij elke zender op OK om de zender aan de lijst toe te voegen. 8. Blader naar [Opslaan] en druk op OK. Als je tijdens het tv kijken van zenderlijst wilt wisselen, druk je op de blauwe knop van de afstandsbediening. Hopelijk kun je hier iets mee. Als je er nog vragen over hebt hoor ik het graag! 😃
Reputatie 2
Dat weet ik allemaal al, maar als de KPN de concurrentie aan wil gaan met Ziggo zou rangschikken van zenders een grote plus zijn.
Reputatie 7
Badge +19
Op dit moment is nog niet bekend wanneer dit gaat gebeuren, ik kan mij voorstellen dat het een makkelijkere optie is. Hopelijk kun je eerst nog uit de voeten met een lijst van je favoriete zenders.
Reputatie 2
Sommige zenders zoals bv SBS 6 en SBS 9 staan qua kanaal veel te ver uit elkaar, het is inderdaad op dit moment niet anders, maar het zal wel heel veel gemak opleveren als het ingevoerd wordt .
Reputatie 7
Badge +19
Snap ik! Achter de schermen wordt er natuurlijk hard gewerkt aan verbeteringen om onze diensten zo optimaal mogelijk aan te bieden 🙂 Wanneer het wel mogelijk wordt, bespreken we dit uiteraard op onze website en op ons Forum. Wanneer je nog eens een vraag hebt zie ik je graag weer terug op het Forum.

Reageer