Vraag

einddatum contract 26-2-2021

  • 25 February 2021
  • 6 reacties
  • 127 keer bekeken

Badge

Mijn kpn contract loopt morgen af. Ik wil mijn contract behouden onder voorwaarde dat ik dan de KPN box 12 ontvang. Wat kan ik het beste doen ? Toch opzeggen en mij als nieuwe klant weer melden ?  


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @jagt58arie , jouw contract loopt morgen gewoon door als contract voor onbepaalde tijd met dezelfde apparatuur en ongewijzigde voorwaarden. Alleen de opzegtermijn wordt 1 maand.

Opzeggen zal niet helpen voor een KPN Box 12, je bent pas nieuwe klant nadat je minstens 6 maanden geen KPN klant bent geweest.

Badge

Een jaartje weggaan wordt dan een dure grap voor KPN in deze toch al moeilijke concurrentietijd. Wordt door dit beleid helaas tijdelijk gedreven in de handen van andere  aanbieders in de markt 

Zoveel pijn doet dat niet, je nieuwe aanbieder gaat meestal ook via die KPN kabel leveren, dus of zenlinksom of rechtsom iets aan jou verdienen komt op hetzelfde neer.

Zal namelijk duurder worden om iedereen die er om vraagt een nieuw modem te geven terwijl de oudere exemplaren ook prima functioneren, zit vaak tussen de oren dat nieuw beter is, nou kan je vertellen, die Box 12 zit hier in de doos op een stoffig hoekje op zolder, voor goede apparaten moet je zelf zorgen, die provider zooi mogen ze houden.

Badge

Wat is het advies dan ? voor tv/internet en vaste telefonie

Badge +19

Gewoon niks doen.  Dan blijft alles zoals het is.

Dat ligt er geheel aan wat je nu eigenlijk wil en nodig hebt.

Ben je tevreden met wat je nu hebt, zie boven de reactie.

Wil je goedkoper uit zijn, overstappen om ergens een nieuwe klanten bonus te pakken, maar ook het risico van een tijdje zonder diensten te zitten omdat er ergens in het proces wat mis gaat.

Tevreden met wat je hebt maar je wilt een beter modem, bij KPN blijven en een modem aanschaffen die aan je eisen pakket voldoet(en werkt op de KPN verbinding) eventueel een mesh setje zodat de WiFi ook nog eens lekker smooth gaat werken, kost wat maar dan heb je ook wat.

Alleen de Box 12 gaat geen echte verbetering brengen tov de V10a die je waarschijnlijk nu hebt, de firmware is nog steeds niet helemaal 100% lekker, de V10 is eigenlijk nog steeds het beste KPN modem op dit moment.