Vraag

Eindhoven | hoe meld ik een storing?

  • 27 January 2021
  • 4 reacties
  • 46 keer bekeken

Ik blijf de foutcode STB-zap-03 / -40462 krijgen, maar volgens de KPN site is er geen storing. Snap ik, want hoe en waar meld je die storing in vredesnaam?

reset modem al gedaan, error codes op de site gezocht maar buiten telkens weer een nieuw window openen kom ik geen steek verder. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik blijf de foutcode STB-zap-03 / -40462 krijgen, maar volgens de KPN site is er geen storing. Snap ik, want hoe en waar meld je die storing in vredesnaam?

reset modem al gedaan, error codes op de site gezocht maar buiten telkens weer een nieuw window openen kom ik geen steek verder. 

Kijk maar eens hier: https://allestoringen.nl/storing/kpn/

Yup, die had ik gevonden. Op de KPN site houden ze stug vol dat er niets aan de hand is en ik het gewoon nog een keer moet proberen. Inmiddels een nieuwe melding als ik m’n opnames wil zien: AVS-TO-0001

vroeg naar bed en morgen toch maar eens gaan zoeken naar een nieuwe provider denk ik zo, gedoe

 

Niks opgelost in Eindhoven…

 

Reputatie 7
Badge +7

Niks opgelost in Eindhoven…

 

Onbegrijpelijk dat het (storings-)topic is gesloten. Want ook hier nog altijd storing.

@Shyrin_  Zie ook de melding van @Inners  hierboven. En mijn melding heb ik net al onder jouw aandacht gebracht.