Beantwoord

ek smart tv actie voor bestaande klanten?

  • 10 June 2021
  • 6 reacties
  • 115 keer bekeken

Goedemiddag ,

 

Kun je ook als bestaande klant mee doen voor deze actie 

icon

Beste antwoord door Noordzee 10 June 2021, 16:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Meeuwsen1987 ,

Nee, helaas. Deze actie is alleen voor nieuwe klanten.

iedere klant heeft ooit eenmalig geprofiteerd van een tijdelijke korting of een welkomstkado.

Het zou voor KPN onbetaalbaar zijn om vaker dit soort grote kado’s weg te geven. Dan zouden de abonnementstarieven omhoog moeten en daar zit niemand op te wachten: 

Jammer dat dat idd niet geldt voor bestaande klanten.heb al een enige tijd steeds problemen met mn wifi.steed wegvallen en niet het maximale eruit halen.heb de 100mb Hussel maar kom maar tot 50 als hij überhaupt doet.wou eerst kijken of ik nog 1 sneller wou.maar daar geldt de actie ook vast niet voor.en dan is het idd ook nog maar hopen of mijn wifi wel blijft doen.

Badge +19

Je hebt gewoon recht op een goede verbinding. En als die erniet is moet KPN aan de slag. Vertel precies wat er mis is als je wil.

Naja zoals ik al heb vermeld.ik heb de 100mb hussel internet.maar kom maar tot 50.dus niet het maximale.en mijn wifi valt constant weg.heb ook al superwifi geïnstalleerd maar merk geen verschil.andere kanalen op router geprobeerd ivm druk internet verkeer werkt ook niet blijft hetzelfde.modem gereset maar ook geen verschil.

Reputatie 7
Badge +24

Naja zoals ik al heb vermeld.ik heb de 100mb hussel internet.maar kom maar tot 50.dus niet het maximale.en mijn wifi valt constant weg.heb ook al superwifi geïnstalleerd maar merk geen verschil.andere kanalen op router geprobeerd ivm druk internet verkeer werkt ook niet blijft hetzelfde.modem gereset maar ook geen verschil.

Welke snelheid haalt u op een bekabeld aangesloten pc of laptop? 

Bedraad zit ik rondt de 70/80.

Snap dat draadloos wat minder is.maar dan moet hij het wel blijven doen en niet steeds wegvallen