epg/opnametijden kloppen niet

• 9 april 2014
  • 2 reacties
  • 2129 keer bekeken

De laatste tijd zijn de opnametijden van Net 5 regelmatig niet goed, waardoor ik andere programma's opneem dan ik wilde of gedeeltelijke opnames krijg omdat er te laat wordt gestart.

Ook serie-opnames werken nog steeds niet goed. Van GTST wordt ook de herhaling opgenomen (die ik vervolgens niet kan verwijderen), van Law&Order SVU (net 5) worden sommige uitzendingen wel en andere uitzendingen niet opgenomen.

In de lijst van geplande opnames staat bij sommige series niet dat er nog afleveringen worden opgenomen, terwijl de serie nog niet afgelopen is en andere series, die al afgelopen zijn staan er nog in.

Kortom: Het blijft een rommeltje.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Je kan het beste even de tuner resetten, dat zal een hoop problemen met het serieopnemen oplossen. Hoe je dat doet vind je hier: http://forum.kpn.com/t5/Televisie/KPN-Interactieve-TV-Ontvanger-resetten/td-p/176511

Overigens is het niet zo dat KPN de EPG invult, dit wordt aangeleverd.

Reputatie 7
Dat van die herhalingen van GTST heb ik vorige week ook gezien, daarna een tijdje weer niet. Ik had het ook nog niet eerder gezien. Ook de tijden wijken soms af van wat er in de omroepgidsen staat. Ik heb maandag de ontvanger (2260) gereset omdat een serieopname niet door te spoelen was (een iets oudere opname uit dezelfde serie even daarvoor nog wel?). Zal vanavond eens kijken hoe het nu met de series loopt.

Reageer