Beantwoord

Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk.

• 8 maart 2012
  • 9 reacties
  • 15762 keer bekeken

Hallo,

Sinds we het opnemen pakket hebben kan ik niet meer gebruik maken van het Online kijken op de laptop of PC.

Krijg de melding "Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk. U kunt dit programma alleen opnemen"

Wat is er mis?

icon

Beste antwoord door kalfje1971 12 maart 2012, 20:37

Is zeer goed opgelost door de technische dienst van KPN. Een pluim voor de goede service.

Bekijk origineel

9 reacties

Is zeer goed opgelost door de technische dienst van KPN. Een pluim voor de goede service.

kudos, ik krijg die melding ook,    U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk.

weet jij de oplossing?

alvast bedankt

gr rob

Kalfje,

wat hebben ze dan bj jou gedaan, ik krijg ook die melding,

email is harley230308@gmail.com

dank je

kun je mij laten weten hoe het opgelost is ?

hansje43

Ik klik op oplossing maar er gebeurt niets. Er opent een nieuw scherm. Maar dat is hetzelfde scherm.

Nogmaals; wat is de oplossing ?

Beste ontvanger,

Ik zou ook graag het antwoord hebben op die vraag,

geen toegang tot dit netwerk.

alvast mijn dank

Gerhard

Hallo allemaal,

Nou ik heb ook nog steeds geen itv op mijn tablet. Heeft voor een maand terug redelijk gewerkt.

Oude app eraf, nieuwe erop. enz. op advies van kpn. Noppes. Nog steeds niets en hooer ook niets meer van kpn. Wat zijn we toch blij.

Gerda van der Linden

Ik zou graag de oplossing lezen van dit probleem,wij hebben dat nu al meer dan een jaar.
We voeren de betaal ode in, het 4 cijferige nummer, maar geen resultaat.
vreemd genoeg is het op de ipad wel gelukt, op mijn laptop lukt het niet. melding blijft staaan. Ik ben wel in staat om deze posting te doen dus heb ik WEL verbinding met mijn thuisnetwerk KPN!
Kunnen jullie eindelijk geen permanente oplossing voor dit probleem verzorgen, het abonnementsgeld wordt wel iedere maand afgeschreven, daar ontstaan geen problemen.

Reageer