Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

"Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk. U kunt dit programma alleen opnemen."

Hallo,
Sinds een tijdje kan ik met de laptop en tablet niet meer gebruik maken van de app "KPN iTV Online". Niet via de browser en niet via de app.
Als ik deze opstart om een zender te bekijken verschijnt de melding: "Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk. U kunt dit programma alleen opnemen."
Internet en op de tv werkt wel.
Op het forum las is dat dit vaker voorkomt en dat dit administratief foutje vaker voorkomt.
Netwerkaansluiting staat aangesloten als "particulier netwerk"
Er zijn geen wijzigen aangebracht betreft het Internet abonnement.
Graag hulp hierbij.

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Justin_ 2 maart 2017, 15:19

Justin_ schreef:

Welkom op het forum, 8erhetnet! Goed dat je melding maakt van dit probleem. Het klopt inderdaad dat dit in de meeste gevallen veroorzaakt wordt door een foutje in ons systeem.

Gelukkig is dit vrij eenvoudig te verhelpen. Je hebt daarom nu een privébericht van mij ontvangen. Reageer daarop, dan ga ik voor je aan de slag :)

Opgelost! Via privébericht laat 8erhetnet weten dat alles nu weer goed werkt 😃

Bekijk origineel

29 Reacties

Reputatie 6
Badge +20
Welkom op het forum, 8erhetnet! Goed dat je melding maakt van dit probleem. Het klopt inderdaad dat dit in de meeste gevallen veroorzaakt wordt door een foutje in ons systeem.

Gelukkig is dit vrij eenvoudig te verhelpen. Je hebt daarom nu een privébericht van mij ontvangen. Reageer daarop, dan ga ik voor je aan de slag 🙂
Reputatie 6
Badge +20
Justin_ schreef:

Gelukkig is dit vrij eenvoudig te verhelpen. Je hebt daarom nu een privébericht van mij ontvangen. Reageer daarop, dan ga ik voor je aan de slag :)

Opgelost! Via privébericht laat 8erhetnet weten dat alles nu weer goed werkt 😃
Beste Justin, ik heb exact hetzelfde probleem. Kun je het voor mij ook oplossen?
Reputatie 6
Badge +23
Hey Lisa, welkom op het forum! Ik ga je hiermee helpen 🙂 Je krijgt een privébericht van me. Reageer daarop met je gegevens, dan gaan we dit rechtzetten.
Reputatie 6
Badge +23
Hoi @LisaMianti, ik heb nog geen reactie van je gehad. Is het gelukt om dit via een ander kanaal op te lossen? Zo niet, reageer alsnog op mijn privébericht, dan help ik je verder 🙂
Hallo Erik, ik krijg ook een melding: U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk, als ik met mijn laptop inlog. Kun jij me helpen?
Hallo, ik krijg ook deze melding. Kunt u mij helpen?
Reputatie 4
Badge +5
Hey Hans, welkom op het forum! Ik ga je hiermee helpen 🙂 Je krijgt een privébericht van me. Kan je hier op reageren?
Reputatie 6
Badge +20
Hoi Jeroen, ook jij hebt van mij een privébericht ontvangen. Reageer daarop, dan kijk ik of de melding bij jou net zo makkelijk te verhelpen is als bij de anderen in dit topic 🙂
Hallo, ik heb ook deze melding, zou iemand mij ook kunnen helpen? 😃
Reputatie 5
Badge +7
Hi dijkstraj, dat kan ik! Als je reageert op mijn privébericht, pak ik het verder op. Hoor graag van je! 🙂
Voor mij dezelfde melding, kan iemand hier mij daarmee helpen?
Reputatie 6
Badge +20
Ha Nitrogenetixz, ook jij hebt een privébericht van mij ontvangen 🙂 Reageer je daarop? Dan kijk ik of dit snel opgelost kan worden.
Ook ik heb hetzelfde probleem, wil ook graag geholpen worden.😁
Reputatie 6
Badge +20
Welkom @Remy101! Je krijgt de melding "Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk. U kunt dit programma alleen opnemen" op je laptop/pc terwijl je gewoon op je eigen netwerk zit? Dan ga ik voor je aan de slag! Reageer je op m'n privébericht?
Hier ook hetzelfde probleem, wil ook graag geholpen worden ☹
Reputatie 6
Badge +20
Hey @RAY-TEC, welkom hier! Ik ga voor je aan de slag. Reageer je op m'n privébericht?
En ook hier hetzelfde probleem...
Reputatie 1
Goede middag, ik wil even tv kijken tijdens mijn lunch maar krijg nu ook deze melding :

Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk. U kunt dit programma alleen opnemen.

Reeds zelf opgelost. op https://www.itvonline.nl/ werkt het namelijk wel 🙂
Reputatie 6
Badge +22
Welkom Laura en Yves!

Yves, interessant dat het bij jou wel werkt via itvonline.nl. Was je op het moment van testen wel thuis? Op andere netwerken kan deze foutmelding inderdaad voorkomen.

Laura, kun je meer informatie geven over de storing? Als je op een andere locatie bent kun je via de websites geen TV kijken. Als dit thuis ook gebeurt (via WiFi of bekabeld) ga ik er achteraan.
Goedemiddag,

Bij mij is vandaag alles geïnstalleerd en ik krijg dezelfde melding op mijn laptop, terwijl ik op het thuisnetwerk ingelogd ben (via wifi). Kan iemand mij ook helpen? 😁

PauIine
Beste Moderators,

Ook ik krijg deze melding. Willen jullie mijn instellingen ook aanpassen?

Groet,

Forte.
Reputatie 5
Badge +7
Hoi @PauIine, welkom op het Forum! Mijn excuses dat je hier nu pas een reactie op krijgt. Ik weet waardoor je zo lang hebt moeten wachten. Is het inmiddels al opgelost? 🙂

@Forte, ook welkom hier! Ik stuur je een privébericht. Reageer je daarop? Dan pak ik het op 🙂
Hoi Natasja,

Ik denk niet dat het opgelost is, want ik heb verder niets hierover gehoord. Ik ben nu trouwens niet thuis, ik weet niet of dat nodig is om het op te lossen?

Pauline

PS Ik weet zelf niet waardoor ik heb moeten wachten, is er iets speciaals aan de hand? Zoals ik al zei, ik heb verder niets gehoord....
Reputatie 5
Badge +7
@Pauline, ik zie dat ik het woordje 'niet' vergeten ben 😉 Ik ga dit verder oppakken. Wil je hiervoor reageren op mijn privébericht?

Reageer