Beantwoord

Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk. U kunt dit programma alleen opnemen.

• 19 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 32 keer bekeken

Goedemorgen, helaas kan ik momenteel geen gebruik maken via mijn macbook in de app of browser. Kan dit worden aangepast in de instellingen of iets dergelijks?

Ik lees het graag, alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Erik_ 30 augustus 2018, 15:30

Geen probleem, Wilko! Ik heb een melding aangemaakt voor de technische dienst. Zij gaan dit aanpassen. Meestal is het binnen 48 uur geregeld. Je krijgt per sms en e-mail nog een bevestiging van de aangemaakte melding.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Welkom hier, Wilko! Dit kan zeker aangepast worden. Nog wel een controlevraag, dit ervaar je als je thuis bent en verbonden met je eigen netwerk? Zo ja, vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt.

Als je dit ervaart terwijl je buitenshuis bent, dan klopt het. Met de huidige versie van de website is het nog niet mogelijk om elders te kijken. Met de nieuwe versie, die we iets later dit jaar verwachten, kan dit wel.
Profiel is aangepast, ben benieuwd naar de aanpassing.

Excuus voor de vertraging in mijn beantwoording
Reputatie 7
Badge +27
Geen probleem, Wilko! Ik heb een melding aangemaakt voor de technische dienst. Zij gaan dit aanpassen. Meestal is het binnen 48 uur geregeld. Je krijgt per sms en e-mail nog een bevestiging van de aangemaakte melding.

Reageer