Beantwoord

Eredivisie gratis maar toch op de factuur?

• 18 september 2017
  • 2 reacties
  • 83 keer bekeken

Hallo had net gebeld met een vraag over factuur na iemand te gesproken te hebben werd de verbinding automatisch verbroken kun jullie mij zo veder helpen zou maand eredivisie gratis krijgen maar die staat nu wel als te betalen op factuur hoe kan dat? Mvg

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Joran 19 september 2017, 17:43

Welkom Haarkamp! Ik heb de factuur er bij gepakt, Eredivisie wordt niet in rekening gebracht :)

De factuur komt rond de 12e van elke maand. Omdat FOX Eredivisie per 4 september is ingeschakeld is voor de periode 4-12 september € 1,94 in rekening gebracht en ook weer teruggestort als korting. Tot en met 3 oktober blijft dit zenderpakket gratis, daarna betaal je er automatisch voor. Als je geen kosten wil maken kun je dit pakket uiterlijk 3 oktober opzeggen. Dat kan via de TV-ontvanger, of via MijnKPN.

Als je nog vragen hebt, laat het weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Staat er niet
fox eredivisie 7,50
en vervolgens weer -7,50
oftewel min 7,50
Maakt samen € 0.

Bij mij staat het gratis pluspakket er zo op:
10
-10
Reputatie 7
Badge +27
Welkom Haarkamp! Ik heb de factuur er bij gepakt, Eredivisie wordt niet in rekening gebracht :)

De factuur komt rond de 12e van elke maand. Omdat FOX Eredivisie per 4 september is ingeschakeld is voor de periode 4-12 september € 1,94 in rekening gebracht en ook weer teruggestort als korting. Tot en met 3 oktober blijft dit zenderpakket gratis, daarna betaal je er automatisch voor. Als je geen kosten wil maken kun je dit pakket uiterlijk 3 oktober opzeggen. Dat kan via de TV-ontvanger, of via MijnKPN.

Als je nog vragen hebt, laat het weten!

Reageer