Vraag

erotiekpakket aanzetten

  • 3 November 2020
  • 39 reacties
  • 922 keer bekeken

Erotiekpakket aangezet gisteren 2 nov maar doet het nog steeds niet,andere pakketten ook aangezet ,die doen het wel ,hoe kan ik dit oplossen 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

39 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Nissannv300 ,

Heb je jouw ontvanger al stroomloos gemaakt en daarna opnieuw opgestart? Of gereset? 

De kans is groot dat de gewenste wijziging daarna wel zichtbaar is.  

Ik ga het proberen morgen.

Bedankt 

Alles geprobeerd niks werkt ,ook andere pakketten aangezet die doen het wel maar erotiekpakket niet

Reputatie 7
Badge +28

OK, zorg dan dat jouw volledige forumprofiel is gevuld. Na enkele dagen komt er dan een moderator langs. Het idd druk op het forum. 

 

Wil je dat het sneller wordt geregeld? 

 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Heb ik kpn gebeld gistermorgen, vanmiddag moet ie het doen ,doet het nog niet

 

Reputatie 7
Badge +28

En @Nissannv300 ,

De middag is begonnen. Zie je al wat je wilt zien?   

Haha nee

Weet niet meer wat ik moet doen als bellen met klantenservice al niet helpt 

Er zijn momenteel problemen met het actief worden van bestelde pakketten. Daar is ook een speciaal topic voor. Heb je je daar al gemeld (startbericht goed lezen).

Zenderpakket besteld maar nog niet beschikbaar? [Laat het ons hier weten!] .

Heb ik ook gedaan 

Vind het zo raar van klanten service

Reputatie 4
Badge +5

Hi @Nissannv300, wat balen dat het pakket nog niet aanstaat. :frowning2:  Er speelt nu inderdaad het probleem met het activeren van de pakketten. Je noemt dat je al een bericht had geplaatst in het andere topic, ik zie het alleen niet staan. Je mag het anders ook wel hier sturen, dan stuur ik het door. Wil je het volgende voorbeeld gebruiken:

Ik heb het [zenderpakket] besteld op [datum] om [tijd]. Ik heb het pakket via [kanaal] besteld. 
Met kanaal bedoelen we online (MijnKPN), Chat, Bellen, anders 

2 november heb ik 3 pakketten besteld, 

Pluspakket

Erotiekpakket

Duitspakket

2 pakketten doen het ,Erotiekpakket niet

Besteld via de instellingen van tv

Tijd weet ik niet meer precies

Heb je al gecheckt of die erotiekzenders nog 'verborgen’ staan?

Ja heb ik gedaan maar staat er niet bij

Reputatie 4
Badge +5

Hi @Nissannv300, ik zie dat alle pakketten inmiddels aanstaan. Ervaar je dit ook zo? Zijn alle kanalen te bekijken?

Reputatie 6
Badge +3

Ik denk dat er wat anders aan de hand is, @PeterG  noemde dit al 3 dagen geleden.

Ik ga even naar beneden (mijn PC staat boven en mijn TV is beneden);

dan kom ik weer boven met de instellingen.

 

QRX NXT

Reputatie 6
Badge +3

@Nissannv300 

Ben ik weer met de instellingen:

 

  1. Ga naar Menu op je afstandsbediening.
  2. Ga naar Instellingen.
  3. Ga naar de app "Zenders verbergen".
  4. Voer je pincode in.
  5. Scroll naar Verborgen zenders.
  6.  Links zie je “Erotiek zenders”.
  7. Je ziet ze nu staan.
  8. Alle vinkjes die ervoor staan vink je uit.
  9. Ga naar de button “Bewaar en sluit”.
  10. Klik daarop.

Ik denk dat het nu werkt.

Groetjes,

D-box

 

Reputatie 4
Badge +5

@Nissannv300 wil je de stappen die @D-box geeft even doorlopen? Dan dat je deze stappen geeft, D-box! :smile:  Ik heb je gehele abonnement net gecheckt en het Erotiekpakket staat net als de andere pakketten gewoon aan, er is geen belemmering vanuit ons. Dat betekent dat je tv-ontvanger de zenders nog afschermt, met bovenstaande stappen los je dat op.

Reputatie 4
Badge +5

Hi @Nissannv300, ik zag je privébericht voorbijkomen. Zullen we hier even verder praten? We mogen geen hulp bieden via privéberichten, dan hebben we geen inzicht in de hoeveelheid verkeer op dit forum namelijk. Je hebt dus stap 8 van hierboven uitgevoerd? Alle vinkjes voor de erotiekzenders heb je weggehaald en op “Bewaar en sluit geklikt”? 

Wil je anders eens een foto maken van het scherm wat je voor je ziet als je in Verborgen Zenders zit? Dan kan ik beter met je meekijken.

 

Reputatie 6
Badge +3

@Job_  @Nissannv300 

Weer ga ik me ermee bemoeien.

Die erotiek-zenders van de bovenstaande foto zitten gewoon in het Plus-pakket, met het Erotiek-pakket heb je er toch veel meer?

(anders zou niemand het Erotiek-pakket nemen, omdat die ook in het gewone Plus-pakket zitten).

Er klopt iets niet.

 

Groetjes,

D-box

 

Reputatie 6
Badge +3

@Nissannv300 

Even voor je gezocht, je hoort extra tov het Plus-pakket hierbij te krijgen: Desire, Meiden van holland hard, Bang U, Brazzers tv europe en Reality kings.

Die staan niet op jouw bovenstaande foto.

Dus misschien kan @Job_  hier een oplossing voor vinden.

 

Groetjes,

D-box

 

 

Reputatie 6
Badge +3

@Job_

Misschien kan je KADO en AWO uit het stof halen en nagaan wat er is mislukt met de aanmelding van @Nissannv300  mbt het Erotiek-pakket.

In ieder geval wil ik dat hij niet betaalt voor iets dat hij niet kan ontvangen.

Crediteer dat op zijn eerste volgende nota. (als je crediteert op de eerst volgende nota hoef je ook geen SOK aan te maken).

 

Groetjes,

D-box

 

Reputatie 4
Badge +5

Dat zijn inderdaad de zenders die in het Pluspakket zitten, dank voor je hulp zover @D-box! De kanalen van het Erotiekpakket zitten op kanaal 655 t/m 659. Als je naar een van die kanalen gaat, wil je dan een foto maken van het scherm wat naar voren komt? Ik ga dit dan even doorzetten, bij ons staat het Erotiekpakket namelijk in alle systemen aan. Dit betekent dat je er ook voor betaalt, ik ga dit achteraf rechtzetten. Dan weten we namelijk precies tot welke datum het niet werkte en dan kan ik de hoogte van de vergoeding precies vaststellen. 

Reputatie 6
Badge +3

@Nissannv300 

Niks meer van je gehoord man.

Hoe is dit afgelopen?

Hoi sorry voor niks laten  horen 

Nee nog steeds niets helaas ,we wachten maar effe tot 1 december,klim ik in de telefoon als er nog niets gebeurt