Beantwoord

Erotische zenders via iTV app?

  • 23 July 2019
  • 25 reacties
  • 29822 keer bekeken

Badge
Kan je via de app kpn iptv naar erotische zenders kijken op tablet of telefoon ?

Ik kan wel de basis zenders zien maar de erotische zenders staan er niet op.

Op mijn kastje, wat in het modem gaat, staan de 4 zenders niet meer in de blokkade.

Zo slim ben ik wel ;-)
Wie weet de oplossing ?

*Admin: reacties afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Nadia 31 July 2019, 13:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

25 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Via de app worden ze niet doorgegeven.
Badge
@RBxx vind ik vreemd dat die zeners niet via de app te zien zijn.
Niemand een oplossing of moet ok de klantenservice bellen .
@RBxx vind ik vreemd dat die zeners niet via de app te zien zijn.
Niemand een oplossing of moet ok de klantenservice bellen .

Daar is geen oplossing voor, op mobiele apparaten zijn die zenders gewoonweg niet te zien.
Is bij alle providers hetzelfde.
Badge
@Jan-D Er zal echt wel een oplossing zijn, alleen weet ik nog niet welke.
Andere providers heb ik geen interesse in.
Ik kijk TV, internet en telefoon van KPN inclusief Mobiel bellen KPN.
Ik zal t.z.t. de klantenservice eens vragen of ze weten waarom het niet gezien kan worden.
Ik kijk nu eenmaal graag naar natuurfilms ;-)
I.V.M. de hitte wil ik ze deze dagen niet lastig vallen..
Reputatie 7
Hay @Inlog, welkom op het KPN forum. Geen idee waarom deze expliciete natuurzenders niet beschikbaar zijn op de iTV app. Er zal vast een goede reden voor zijn. Vanuit een koel KPN-kantoor zal ik de vraag voorleggen bij mijn collega's die de content beheren. Stay tuned 😉
Reputatie 7

Hay @Inlog, zoals beloofd heb ik bij de iTV app-ingenieurs gevraagd waarom de erotiekzenders niet in de iTV app staan. Ik heb het antwoord ;)

Apple weert erotiek in appstore
Apple verbiedt dat er erotiek(zenders) worden aangeboden via hun App Store. Wanneer wij het erotiekpakket beschikbaar stellen in onze iTV app riskeren we dat onze tv app uit de App Store wordt verwijderd. Google is hier overigens wat minder kritisch op. Voor de uniformiteit hebben we ervoor gekozen om het aanbod tv-zenders gelijk te trekken in alle Stores. Zo voorkomen we verwarring bij onze klanten. Vandaar dat de ‘expliciete content’ niet zichtbaar is in onze iTV app. Sorry voor het ongemak. 

Wil je wel graag het erotiek vanuit je KPN tv-pakket zien op je mobiel of tablet? Dat kan, lees hieronder snel verder! 

Tip: Voor erotiek op je mobiel of tablet: maak gebruik van de webbrowser: 

  • Ga naar: tv.kpn.com
  • Login met je persoonlijke iTV-gegevens.
  • Zet via het menu in je profiel erotische content aan.  
  • Maak de Weblink vast op startscherm 

 

Badge
Hartelijk dank voor de uitleg.
Wel jammer dat de andoid toestellen, waar ik bewust voor gekozen heb ook onder Apple moet lijden.
Komt eigenlijk hier op neer dat Apple toch nog bepaald dat de Samsung en andere Android toe stellen geen natuur beelden mogen zien

Best jammer de Samsung S10 plus heeft zo een mooi scherp en helder beeld voor natuurfilms ;-)

De tijd is rijp een gescheiden app..
Reputatie 7
Jammer, @Inlog. Ik kan het niet mooier maken. Maar dan weet je in elk geval wat nu de reden hiervoor is. Bedankt voor je bericht!
Kan je via de app kpn iptv naar erotische zenders kijken op tablet of telefoon ?

Ik kan wel de basis zenders zien maar de erotische zenders staan er niet op.

Op mijn kastje, wat in het modem gaat, staan de 4 zenders niet meer in de blokkade.

Zo slim ben ik wel ;-)
Wie weet de oplossing ?

*Admin: reacties afgesplitst, eigen topic aangemaakt.


Dank u ik zocht ook naar dit andwoord

Reputatie 7

Hah @Len1982, welkom op het KPN forum. Goed dat je met hulp van dit topic een antwoord hebt gevonden. Bedankt voor je terugkoppeling! 

Badge

Je kunt deze zenders ook niet in een browser bekijken… Erotiek alleen via je TV bekijken maar niet op mobiele of zelfs browser is echt 1980, zonde!

Reputatie 3
Badge +2

Je kunt deze zenders ook niet in een browser bekijken… Erotiek alleen via je TV bekijken maar niet op mobiele of zelfs browser is echt 1980, zonde!

Viel me op dat je inmiddels Erotique Boutique en Secret Circle kan kijken, maar alleen op de website.

Edit: Laat maar verkeerd gekeken :disappointed_relieved: Ik zie dat je ze alleen kan kijken op tv ontvanger. 

Geachte KPN, er moet een oplossing komen bij. Anders kan ik lekker wijzigen mijn pakketen en weg met erotika doen :(

Reputatie 7

Hey @bengry, de situatie is niet gewijzigd. Erotiek zenden we nog altijd niet uit op iTV Online. Alleen vanaf de tv-ontvanger.  

Kunt gewoon op de tablet via Google gaan naar tv.kpn.com Daar inloggen met je inloggegevens. Dan via menu in je profiel erotische content aanzetten.  Weblink op startschermzetten en klaar ben je.

Reputatie 7

Dikke tip, Mauser! Dank voor het delen :)

Via de LAPTOP via de website tv.kpn.com is de erotiek ook beschikbaar. Maar wel even aanzetten via de kinderslot instellingen :wink::blush: .

Waarom zit er geen erotiek zender in het basis pakket zoals wel bij ziggo secret circle en penthouse die zit in het basispakket en de rest moet je extra pakket voornemen 

Er is genoeg Erotiek bij beide providers n.m.m.

Ziggo heeft 'maar’ 1 erotiekkanaal in TV Standaard.
KPN heeft 2 erotiek kanalen in het basispakket, zie onder. Mogelijk zijn ze bij jouw nog verborgen? Zie instellingen onder verborgen zenders.

KPN is van kpn. 

Overigens zie ik in de lijst bij Ziggo Penthouse ook niet in het basispakket (TV Standaard), maar in Movies & Series XL (zo noemen zij het pluspakket) en ook via het erotiekpakket. Zij hebben alléén Secret Circle in het basispakket wat bij hen TV Standaard heet)

Er zijn sommige zenders die kpn niet heeft, zoals Secret Circle en Penthouse en er zijn bij kpn weer zenders die ziggo niet heeft zoals Pure Babes.

Bij kpn zijn (een deel van) de zenders wel HD, bij Ziggo zijn ze dat niet.

Bij kpn heb je in het BASISPAKKET 

651 Erotiek bouquet Promokanaal voor betaalde ondemand aanbod erotiek
652 Pure Babes HD

Pluspakket

653 True Amateurs HD
654 Babes TV HD

Extra zenderpakket Erotiek

(655 t/m 659; Desire, Meiden van Holland HD, Bang U, Brazzers TV Europe en Reality Kings)

Als je op de site van secret circle kijke staat er dat ze vanaf 1 juni ook in het basis pakket van KPN zitten? Kon ze niet vinden vandaar maar idd de erotiek kanalen stonden bij mij in de verborgen zenders wist niet eens dat dat bestond en hoe je daar kwam weer iets geleerd via hier. Heb net 3 maanden KPN. 

Dat is een beetje oude info, @Amstaf3 . (er staat ook geen datum bij het bericht )

Secret Circle is aanwezig geweest van 4 juli 2017 tot en met 30 juni 2020.

Er is genoeg ander materiaal te zien via kpn. Qua handelingen maakt het niet uit natuurlijk.

Dank je wel voor de antwoorden er staat idd geen jaartal bij 

….en als je op Lees meer klikt bij die aankondiging gaat er ineens ook geen woord meer over.

Badge

Dat Apple erotiek weert lijkt me algemeen bekend. Daar kan weinig verwarring over ontstaan. Om Android-gebruikers daarom ook de erotische zenders te onthouden vind ik toch wat kort door de bocht. Is de KPN bang voor klachten van Apple-gebruikers die zich achtergesteld voelen?

Maar goed, dit is slechts een klein ongemak. Zowel Apple- als Android-gebruikers zullen ongetwijfeld andere methodes weten om erotische beelden op hun scherm te toveren.

Zowel Apple- als Android-gebruikers zullen ongetwijfeld andere methodes weten om erotische beelden op hun scherm te toveren.

Dat is niet moeilijk hoor @IsaakC . Gewoon de browser op je telefoon gebruiken met http://tv.kpn.com 😉. Dit staat ook al aangegeven in het antwoord op dit topic. Wat ook gehighlight is in het startbericht.