Beantwoord

ESPN kanalen weggevallen

  • 7 mei 2021
  • 5 reacties
  • 65 keer bekeken

Hoi,

Wij hebben al meer dan 15 jaar kpn compleet met daarin gratis de toen nog Fox voetbal.

Nu sinds ESPN het heeft overgenomen kunnen wij alleen nog maar gebruik maken van kanaal 14( ESPN 1)

Hebben contact opgenomen met KPN en gevraagd wat de oorzaak is. Medewerker van KPN vertelde dat ze met werkzaamheden bezig zijn op mijn adres en dat het eind van de maand weer opgelost is.

Eind van de maand was toen Februari , helaas nu in de maand Mei  nog steeds geen ESPN zenders??

Medewerker weer gebeld en werd helaas een beetje boos met de opmerking wat deze persoon doorgaf.

Ook kon ik wel wedstrijden huren , maar kon deze niet declareren bij KPN !!

Had ook doorgegeven dat ik eventueel naar een andere provider zou gaan overstappen omdat ik toch echt denk dat ik voor de gek wordt gehouden. HELAAS.

Iemand misschien nog een Idee wat ik kan doen?

Groetjes, Rutger.

icon

Beste antwoord door Jeroen_dB 10 mei 2021, 09:02

Goedemorgen @Rutger240568, als het goed is zou nu het ESPN pakket weer beschikbaar moeten zijn in de loop van vandaag. 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hallo @Rutger240568 ,

Dan lijkt het erop dat je momenteel niet geregistreerd bent voor KPN Compleet. Voor het opnieuw aanmelden  van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Rutger240568, hier gaat iets volledig mis als ik het zo lees. Zou je jouw forumprofiel willen invullen? Zodat ik eens kan meekijken waar de ESPN zenders dan zijn gebleven? 

Goedemiddag,

Ja, het is jammer dat het zo is gegaan en nog steeds niet is opgelost 😩

Hier heb je mijn  klantnummer .

Nog een mooi weekend verder 👍

Groetjes, Rutger.

*Admin: klantnummer toegevoegd aan profiel

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Rutger240568, als het goed is zou nu het ESPN pakket weer beschikbaar moeten zijn in de loop van vandaag. 

Hoi Jeroen,

Sorry voor mijn late reactie ,maar het klopthet is opgelost 👍👍🎉

Bedankt voor je hulp.

Groetjes, Rutger.

Reageer