Beantwoord

ESPN kanalen weggevallen

  • 7 May 2021
  • 11 reacties
  • 245 keer bekeken

Hoi,

Wij hebben al meer dan 15 jaar kpn compleet met daarin gratis de toen nog Fox voetbal.

Nu sinds ESPN het heeft overgenomen kunnen wij alleen nog maar gebruik maken van kanaal 14( ESPN 1)

Hebben contact opgenomen met KPN en gevraagd wat de oorzaak is. Medewerker van KPN vertelde dat ze met werkzaamheden bezig zijn op mijn adres en dat het eind van de maand weer opgelost is.

Eind van de maand was toen Februari , helaas nu in de maand Mei  nog steeds geen ESPN zenders??

Medewerker weer gebeld en werd helaas een beetje boos met de opmerking wat deze persoon doorgaf.

Ook kon ik wel wedstrijden huren , maar kon deze niet declareren bij KPN !!

Had ook doorgegeven dat ik eventueel naar een andere provider zou gaan overstappen omdat ik toch echt denk dat ik voor de gek wordt gehouden. HELAAS.

Iemand misschien nog een Idee wat ik kan doen?

Groetjes, Rutger.

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 10 May 2021, 09:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Rutger240568 ,

Dan lijkt het erop dat je momenteel niet geregistreerd bent voor KPN Compleet. Voor het opnieuw aanmelden  van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Rutger240568, hier gaat iets volledig mis als ik het zo lees. Zou je jouw forumprofiel willen invullen? Zodat ik eens kan meekijken waar de ESPN zenders dan zijn gebleven? 

Goedemiddag,

Ja, het is jammer dat het zo is gegaan en nog steeds niet is opgelost 😩

Hier heb je mijn  klantnummer .

Nog een mooi weekend verder 👍

Groetjes, Rutger.

*Admin: klantnummer toegevoegd aan profiel

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Rutger240568, als het goed is zou nu het ESPN pakket weer beschikbaar moeten zijn in de loop van vandaag. 

Hoi Jeroen,

Sorry voor mijn late reactie ,maar het klopthet is opgelost 👍👍🎉

Bedankt voor je hulp.

Groetjes, Rutger.

Voor espn moet je een abonnement afsluiten, waarom betalen wij €12,99 terwijl er staat €7,99?

Nu weer 2 zenders er af, wij worden alleen maar opgelicht, ons abonnement kunnen wij niet verlengen met een mooi bod want ze zeggen....als het je niet bevalt dan stap je maar op 🤔

Voor espn moet je een abonnement afsluiten, waarom betalen wij €12,99 terwijl er staat €7,99?

ESPN Compleet, nu met 4 kanalen maar zeker niet minder live (!), kost inderdaad 12,99. Heb je alléén dat pakket en ook een mobiel abonnement bij kpn, dan krijg je 5 euro korting. En kom je op 7,99.
Bij meerdere entertainmentpakketten blijft de korting overigens wel 5 euro per maand.

Hier staat trouwens geen 7,99…. (?)

https://www.kpn.com/televisie/pakketten/espn.htm

Dat zal dan wel die €5,00 zijn maar ik vind het toch oplichting wij krijgen steeds minder kpn compleet is weg maar wij moeten de hoofdprijs blijven betalen, mja dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn.

Reputatie 7

Dat zal dan wel die €5,00 zijn maar ik vind het toch oplichting wij krijgen steeds minder kpn compleet is weg maar wij moeten de hoofdprijs blijven betalen, mja dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn.

Ik geef je groot gelijk, ook ik vind het belachelijk dat éénderde van de zenders geschrapt is maar dat je toch hetzelfde moet blijven betalen.

Heeft kpn zich dan echt een loer laten draaien bij die overeenkomst met het toenmalige FOX Sports en is er niet eens bedongen dat als FOX Sports (nu ESPN) minder levert er ook minder betaald zal hoeven worden.

ESPN van ca. 8 kanalen naar 4. Op de factuur zie ik geen credit of lager abonnementsbedrag staan. Op het open kanaal 14 zijn nu ook bijna alle wedstrijden te volgen, wat is het nut nog van de 4 kanalen?

Reputatie 7

ESPN van ca. 8 kanalen naar 4. 

ESPN is van 6 kanalen naar 4 kanalen gegaan. Zoiets noemen we krimpflatie. In plaats van meer betalen voor hetzelfde is het evenveel betalen voor minder. En trend die jaren terug door Spa begonnen is toen zijn hun 1,5 liter flessen veranderde naar 1,25 liter flessen en een zeer kleine prijsdaling doorvoerde. Wat te denken van een bakje aardbeien waar vroeger 500 gram in zat en tegenwoordig veelal maar 400 gram.

Als toch alles te zien is op kanaal 14, dan zeg je ESPN toch gewoon op.