Beantwoord

ESPN niet toegevoegd bij pakket

  • 16 May 2021
  • 8 reacties
  • 82 keer bekeken

Goededag, 

 

Na een kleine vertraging voordat wij gebruik konden maken van de KPN diensten thuis, hebben wij nu eindelijk glasvezel actief en dus ook ITV.

ik heb gekozen voor een korting met KPN hussel en daarbij tevens een korting gekregen(bevestigd tevens via de mail) op het pakket van ESPN. Helaas is het pakket niet actief en mis ik de voetbal wedstrijden Nav de overstapservice.


 

kan dit zsm worden toegevoegd zodat ik vandaag nog ESPN kan kijken? Uiteraard icm de verkregen korting.

 

Alvast bedankt.

 

MVG,

 

Jos Nagel

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 16 May 2021, 14:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Gezien het tijdstip, 2 uur voor de laatste speelronde, en nu 49 minuten daarvoor gaat dat niet meer lukken.

MAAR

Herstart de ontvanger eens met de schakelaar achterop (min. 30 sec. uit laten). Vaak helpt dat om de zenderlijst opnieuw in te laden. ESPN zit op 221 t/m 226. Het hoofdkanaal zit ook nog in het basispakket op 14, daar volgen ze straks alle wedstrijden tegelijk middels een schakelprogramma.

Reputatie 7
Badge +16

De laatste wedstrijden beginnen nu…. :thinking:

Welke korting heb je precies afgesproken voor het ESPN zenderpakket? En wil jij je Forum profiel aanvullen met het klantnummer en/of de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is? In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.

Hartelijke dank voor de response, helaas niet de reactie opgemerkt.

 

Mijn account is bijgewerkt en hieronder de verder actie voorwaarde.

ik heb hier een print screen van de order bevestiging:

 

 

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +16

Dank voor het aanvullen van je gegevens! Ik zie de bestelling van het ESPN zenderpakket niet terug op jouw orderbevestiging…. Nu kunnen we het uiteraard wel activeren en omdat je het Internet en TV pakket combineert met een mobiel abonnement, krijg je €5,- per maand entertainmentkorting, dus dan wordt het €12,99 per maand - €5,- = €7,99 per maand. 

Zo regelen, zodat je de Playoffs nog kunt zien of tijdelijk een andere entertainment optie (bijvoorbeeld het Pluspakket of Film1) totdat de Eredivisie weer begint? 

Hartelijk dank voor de response. 
 

Hier heb ik toevallig gisteren ook met uw collega via de chat over gesproken, ik kon hier mijn orderbevestiging op basis waarvan ik het abonnement heb afgesloten niet delen, zie hieronder:

Blijkbaar is in de tussentijd het pakket gewijzigd zonder ESPN. Heel apart.

 

Ik zou dan graag eredivisie willen activeren als optie, kan ik dit eventueel nog wijzigen in de zomerperiode en vervolgens weer activeren naar espn indien gewenst?

 

Alvast bedankt.

 

Reputatie 7
Badge +16

Jouw definitieve orderbevestiging komt niet overeen met de orderbevestiging die je hierboven toegevoegd hebt: de fout ligt bij het invoeren van de bestelling. ESPN en de Hussel voordelen zijn niet aangevraagd: excuses hiervoor. Ik heb beide nu in orde gemaakt: ESPN en de voordelen zijn geactiveerd; daar wordt apart nog even een bevestiging van verstuurd.

Je kunt de extra opties in het abonnement altijd wijzigen: in de zomerperiode kun je inderdaad switchen naar een andere opties en als de Eredivisie straks weer begint, activeer je ESPN weer. Dit kun je mooi regelen via MijnKPN of de MijnKPN app, maar ook altijd via onze klantenservice. In de regel is een optie binnen 15 minuten geactiveerd. Let op: de entertainmentkorting van €5,- p/m geldt voor één van de volgende opties: ESPN, Film1, Pluspakket, Spotify Premium of Spotify Family).

Hartelijk dank voor het doorvoeren en bevestigen.

 

Fijn weekend alvast!

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan en ook zo, @JosNagel:blush: