Beantwoord

ESPN online inloggen willen KPN speelt niet af

  • 15 February 2021
  • 4 reacties
  • 311 keer bekeken

Ik heb een ESPN account aangemaakt en gekoppeld met KPN. Ik login bij ESPN en dat gaat goed. Echter als ik klik op een live programma start dit niet op. Ik heb nog een keer opnieuw gekoppeld echter geen resultaat. 

icon

Beste antwoord door Jeroen-bart Engelen 15 February 2021, 21:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hoi,

Als je inlogt bij ESPN, op de website van ESPN zelf, dan zul je contact op moeten nemen met hun servicedesk als het kijken naar een stream daar niet goed gaat.

Alleen als het kijken naar een ESPN zender via je settopbox of via de KPN iTV app of KPN iTV web site niet goed gaat kan KPN je helpen.

Of ik moet je vraag verkeerd begrijpen?

Via settopbox werkt gewoon. Gaat om te kijken om mijn IPad. Alleen nu begrijp ik jou niet meer. ESPN zenders werken niet op KPN ITV. Ik lees overal dat dit via ESPN moet en dan het KPN abonnement koppelen ? Dus als jij mij kunt aangeven hoe ik de ESPN zenders op KPN ITV krijg is mijn probleem opgelost.

Reputatie 7
Badge +8

Ik moet zelf ook even nadenken. Sinds de naamsverandering van Fox Sports naar ESPN is er wel wat veranderd volgens mij.

Je hebt nu 1 gratis ESPN zender in je TV pakket zitten als het goed is. Op kanaal 14.

Maar er is ook een aanvullend, betaald, zenderpakket: ESPN Compleet.
Daar betaal je 13 euro per maand extra voor. Zie ook: ESPN, gratis bij TV van KPN op kanaal 14 | KPN

Als je alleen die ene (bij je abonnement inbegrepen) zender wilt bekijken, kun je dat doen via je settopbox en vermoedelijk ook via de KPN iTV app. Als het daar niet goed gaat, dan moet KPN je inderdaad kunnen helpen.

Maar als je via de ESPN web site (op https://espn.nl denk ik) wilt kijken, of met de ESPN app (dus niet de KPN iTV app), dan heb je volgens mij het aanvullende zenderpakket nodig. En als het daar vervolgens niet lukt, dan staat dit los van KPN en zul je bij ESPN zelf moeten zijn.

Ok