Beantwoord

Eu regelwetgeving ook beschikbaar voor de nieuwe ITV APP op Smart Tv

  • 6 July 2019
  • 5 reacties
  • 148 keer bekeken

Sinds kort heb ik een nieuwe samsung tv gekocht zodat ik de itv app kon gebruiken in duitsland. Dit is helaas niet mogelijk terwijl met de chromecast en en de itv app op telefoon dan wel kan.Wanneer wordt de eu wetgeving ook op tv app van itv toegepast? bij het aanmelden wordt er aangegeven dat er een vaste aansluiting van kpn noodzakelijk is wat niet verkrijgbaar is in duitsland.
Dit zou het veel makkelijker kunnen worden voor mensen die op vakantie gaan naar het buitenland of als klanten over het grens wonen ?

Groetjes

Nawid
icon

Beste antwoord door PeterG 7 July 2019, 20:57

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Dat zal met tot aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet gaan gebeuren.
De smart-TV app is daar ook niet voor bedoeld.
Gebruik een Chromecast en cast gewoon de uitzending.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Nawid, Gebruik maken van de Smart TV app in het buitenland is niet mogelijk. De rechten die we hebben van zenders spelen hierin een rol, daarom verwacht ik ook niet dat dit gaat gebeuren. Hopelijk lukt het je wel om met een Chromecast gebruik te maken van iTV online.
De app voor Smart TV's is bedoeld om thuis zonder los kastje te kunnen gaan kijken. Zelfs als je de tv bij de buren zet zal de KPN ITV app daarin het niet doen. Ook als ze KPN hebben.
A.d.h.v. het ingevulde abonneenummer volgt er een IP-check.

Kennissen van mij hebben dat getest. In Nederland. Met een KPN internet-verbinding. De app werkt bij hen niet met mijn gegevens. Hemelsbreed 6 km verder.
Reputatie 7
Badge +19
@Nawid, We hebben geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders horen we het graag!
Dank voor jullie antwoorden !

Reageer