Beantwoord

Eurosport 2 vervangen door RTL Lounge?

  • 2 June 2019
  • 4 reacties
  • 346 keer bekeken

Wie heeft het achterlijke idee verzonnen om Eurosport 2 om te zetten naar RTL lounge om te kijken naar ouwe meuk uit het jaar kruik . Ik volgde de tennis wedstrijden . En omdat op Eurosport 1 wielrennen is was het prima . Niet te geloven . En dan durven ze de prijs ook nog omhoog te doen . Schande .
icon

Beste antwoord door Noordzee 2 June 2019, 19:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Eurosport 2 was in de maand mei de zender van de maand. In de maand juni is RTL Lounge de zender van de maand.

Wil je Eurosport 2 altijd kunnen bekijken?, neem dan een abonnement op het Pluspakket.

Hoe je dat doet?:
Als je ook in juni wilt blijven kijken naar Eurosport2, kun je het Pluspakket via de tv-ontvanger (Menu >> Mijn service >> Zenderpakketten ) of via je MijnKPN toevoegen aan je pakket voor €9,99 p/m.


Ja ik zal het nog duurder maken dan het al is. Dan kijk ik wel op een Franse zender.
Reputatie 7
Badge +28
Of gratis in het Duits op de satelliet via bv Eurosport 4K (!)
Reputatie 7
Past KPN op dit moment nog wel bij jou wensen of niet? Misschien is KPN dan niet meer de juiste partij voor jou,...
En daarbij wijzigt een themakanaal gewoon maandelijks,...

Met het Pluspakket, kun je 24 uur per dag naar Eurosport 2 kijken.