Beantwoord

Expeditie Robinson via Videoland niet beschikbaar

  • 23 January 2020
  • 21 reacties
  • 1558 keer bekeken

Zojuist speciaal voor Expeditie Robinson een abonnement voor Videoland afgesloten. Het programma is echter niet beschikbaar. Wanneer wel? Volstrekt onduidelijk hoe dit werkt. 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 24 January 2020, 21:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

21 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hier staat dat het vandaag is begonnen

Zie https://www.streamwijzer.nl/expeditie-robinson-nederland-belgie-videoland/

Inderdaad, heel Nederland kan kijken. Behalve kpn videoland klanten. Omdat het er niet op staat. In deze tijd wil je wel graag kijken wanneer iedereen kijkt toch.

Ik ga ervan uit dat het via een KPN moderator op de juiste plek terecht komt. En dat we alsnog naar deze serie kunnen gaan kijken.

Een moderator komt hier nog.

Mijn collega van webcare attendeerde mij hier op, omdat zij via twitter/facebook ook berichten krijgt. De storing is erkend en we hebben het doorgestuurd naar de verantwoordelijke partij. 

Ik ga er van uit dat het snel opgelost gaat worden. 

 

Hoi Erwin,

Hij staat er nu op, volgende week nieuwe ronde en nieuwe kansen. Donderdag avond om half 9. Zit ik er klaar voor. Zou leuk zijn als hij er dan ook op staat.

Ai, hij staat alleen onder onlangs toegevoegd. Daar komt het nooit verder dan afl. 1. Zie bv ook Jinek…

Hij moet nog onder TV Programma. Dan (pas) komt ‘t goed.

Hier nog geen geluk met de tweede aflevering. Ik kan deze helaas nog nergens terug vinden… ook al de ontvanger een keer opnieuw opgestart. 

Hier ook niet. Echt heel vervelend. Gaat dit iedere week zo worden KPN? Wat ik nu ga doen: Videoland bij KPN opzeggen. Gewoon Videoland aanmelden en via mobiel op tv kijken 😊

Reputatie 7

Soms is het blijkbaar beter om dergelijke abonnementen niet via KPN te laten lopen.

 

Reputatie 7
Badge +11

Met zijn allen naar @wjb 😅😅😅

Reputatie 7

Mijn adres is ... eh ...

Tja dat is toch wel bekend ondertussen. Telfort adverteerde destijds ook foutief de benaming was Videoland unlimited terwijl dat niet het geval was het volledige archief was en is niet te zien terwijl er wel dezelfde prijs wordt betaald. 

Het zal niet gebeuren maar deze constructie moet echt op de schop.

Reputatie 7

... terwijl er wel dezelfde prijs wordt betaald. 

Ik betaal zelfs veel minder. :wink:

 

Niet enkel bij jouw een Telfort klant dacht dit via de ontvanger te activeren helaas pindakaas. 

Reputatie 7

Niet enkel bij jouw een Telfort klant dacht dit via de ontvanger te activeren helaas pindakaas. 

Nee, "half Nederland" heeft die prijs gewonnen ... tenminste ... er komt geen einde aan de lijst met postcodes.

Die prijs is inderdaad zes maanden gratis een Videoland abonnement en niet zes maanden gratis het Videoland pakket van KPN. Helaas zijn dat nog altijd twee verschillende dingen.

Via www.interactievetv.nl vind ik nu (31-1; 21:25) alle 2 de afleveringen van Expeditie Robinson: Nederland ↔ België. Ik mag aannemen dat het via de decoder er dus nu ook staat.

On demand → Videoland → TV series → Exp. Robinson: NL ↔ België.

Is de aflevering ondertussen wel te bekijken?

Geen idee. Gelijk opgezegd bij KPN en bij Videoland zelf geabonneerd. Kon m daar meteen vinden.

Soms is het blijkbaar beter om dergelijke abonnementen niet via KPN te laten lopen.

Dat denk ik ook ja. Het is wel te begrijpen dat KPN schijnbaar constructies bedenkt die wellicht veel op hun transitkosten besparen. Voor de klant dan 1 factuur / 1 partij, lekker makkelijk lijkt dan de reden.

Maar zie hoe het uitpakt. Een content cache die achter loopt zo lijkt het of een content streaming server die al een maand linux desktops weigert. Of een nukkig low-budget TV-kastje wat een eigen high-end TV buiten spel zet.

Net thuis (17:00) en afl. 1 en 2 staan idd in het Videolandpakket.

We hebben maar een chromecast gekocht en kunnen eindelijk op tijd de aflevering zien via het online videoland account. Van KPN 3 maanden gratis de videoland app ter compensatie. Daarna gelijk opzeggen.