Beantwoord

Experia Box V10A

• 12 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 99 keer bekeken

Ik heb de Experia Box V10a bij een KPB compleet abonnement. Sinds aansluiting door de monteur brand het lampje roze. Sinds vanmorgen brand het lampje van de box echter groen.
Ik heb wel gewoon radio, telefoon tv en internet. Ik ben een leek op dit gebied maar staat mijn box nu goed of is er iets aan de hand?
icon

Beste antwoord door Jasper 16 oktober 2018, 11:00

Hi Beumster, ik kan me voorstellen dat je daarover gaat twijfelen als het altijd roze is geweest! Het is allemaal goed, er is een update geweest voor de V10a waarbij de kleur van het lampje is aangepast naar groen als alles goed staat. Dat het roze lampje betekende dat alles goed was bleek niet duidelijk te zijn, daarom is dit aangepast naar groen. Dat is de universele en herkenbare kleur dat het goed is 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Hi Beumster, ik kan me voorstellen dat je daarover gaat twijfelen als het altijd roze is geweest! Het is allemaal goed, er is een update geweest voor de V10a waarbij de kleur van het lampje is aangepast naar groen als alles goed staat. Dat het roze lampje betekende dat alles goed was bleek niet duidelijk te zijn, daarom is dit aangepast naar groen. Dat is de universele en herkenbare kleur dat het goed is 🙂
Hoi Jasper,

Bedankt voor je antwoord.Top
Reputatie 6
Badge +13
Graag gedaan! Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂

Reageer