Beantwoord

Experia Box V10A verbinding elke avond even weg

• 17 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 60 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Hallo
Elke avond zo rond het tijdstip 19.30 uur gaat staat het beeld even stil en brand het rode lampje op mijn Experia Box V10A. Het duurt dan ongeveer een minuut voordat alles weer verder gaat.
Is dit een bekend euvel ?
icon

Beste antwoord door Marina_ 20 oktober 2018, 11:49

Goedemorgen Wibisa, Dat het beeld iedere avond rond 19.30 stil blijft staan is wel erg toevallig. Ervaar je alleen problemen met het beeldscherm van je tv of valt ook je internet verbinding weg op dat moment? Zijn er bepaalde dingen wat je al hebt geprobeerd om het probleem te verhelpen? Ik zou je als eerste willen adviseren om eens een reset uit te voeren. Je kunt dit via deze link in werking zetten. Ik hoor graag of het hiermee is opgelost. Mocht dat niet zo zijn, dan help ik je heel graag verder! ?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Wibisa, Dat het beeld iedere avond rond 19.30 stil blijft staan is wel erg toevallig. Ervaar je alleen problemen met het beeldscherm van je tv of valt ook je internet verbinding weg op dat moment? Zijn er bepaalde dingen wat je al hebt geprobeerd om het probleem te verhelpen? Ik zou je als eerste willen adviseren om eens een reset uit te voeren. Je kunt dit via deze link in werking zetten. Ik hoor graag of het hiermee is opgelost. Mocht dat niet zo zijn, dan help ik je heel graag verder! ?
Reputatie 2
Badge
Hallo @Marina_

De laatste 2 dagen nergens last van gehad dus het zal wel toeval zijn geweest.
Het draait als een zonnetje hier verder.
Reputatie 7
Badge +19
Gelukkig maar Wibisa 🙂 Als het toch weer voorkomt dan kun je mij gerust weer een berichtje sturen. Dan neem ik het alsnog onder de loep 🕵🏻 Voor nu wens ik je een heel fijn weekend 😄

Reageer