Vraag

Experia Box vraag

  • 22 November 2019
  • 3 reacties
  • 94 keer bekeken

Geachte,

 

Tot heden heb ik niet zoveel last gehad van mijn internet en televisie bij KPN.

 

Thuis heb ik glasvezel een heb ik en V10 in de meterkast en bij mijn tv een Expria media box. Deze is bekabeld, omdat het internet in de woonkamer er zwak was. Nu is dit niet meer het geval.

maar vandaag heb ik een probleem;

tv kijken lukt niet, het beeld hapert of er is helemaal geen beeld. wij hebben de update gedaan en nogmaals geen succes. (bekabeld)

via de experia box heb ik wel internet, maar alleen op mijn 2.4 ghz. ik heb namelijk ook een 5ghz, maar die is nergens te vinden.

 

 

 

Het inloggen op mijn V10 mediabox is geen probleem, maar het inloggen op mijn Experia lukt niet. Hij zegt dat het wachtwoord niet klopt, maar ik heb mijn gegevens /wachtwoord nooit verandert. Wat kan ik nu doen? telefonisch wordt ik doorgeschakeld naar een link die ik via een SMS binnen krijg.

 

 

PS: op kpn.nl staat dat er geen storing is, maar via allestoringen.nl zie ik dat Haarlem, hoofddorp en Amsterdam problemen hebben


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Je haalt een paar zaken door elkaar waardoor ik niet goed begrijp wat je bedoelt.

Voor de goede orde:

  • De V10 (bij glasvezel fungeert die als router, bij DSL als modem/router) heet "ExperiaBox”.
  • De tv ontvangers hebben geen specifieke naam maar worden doorgaans aangeduid als "ontvanger”, eventueel met het typenummer (b.v. ARRIS VIP2952 of ZTE ZXV8001); soms wordt daarvoor ook de term "mediabox” gebruikt, maar dat is toch meer een Ziggo-term. De term Experia wordt i.i.g. niet gebruikt voor de ontvanger.
Reputatie 7
Badge +15

@GaryL Welkom op het forum. Het zou kunnen dat je problemen had met televisie kijken omdat er sprake was van een grootschalige storing. Verder klopt het wat @Henk2304 zegt. Zou je als het probleem nog bestaat het iets duidelijker kunnen uitleggen? :)

Reputatie 7
Badge +15

@GaryL Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!