Beantwoord

experiabox blijft rood

  • 21 November 2019
  • 3 reacties
  • 100 keer bekeken

De experia box gaat heel even op groen en daarna op rood. Herstarten, stekkers eruit .. niets helpt!! Krijg ook geen contact met kpn 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 25 November 2019, 13:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hey @Mariz84, welkom op het forum! Dit klinkt niet alsof het helemaal goed gaat met je verbinding. Graag help ik je hierbij. Vul je forumprofiel in en laat hier even weten als je dit gedaan hebt, dan gaan we hiermee aan de slag. 

 

Laat ook even weten wat je verder precies ervaart. Liggen al je diensten eruit, of doen sommigen het wel? Heb je gecontroleerd of de Experia Box goed is aangesloten op je aansluitpunt?

Inmiddels heb ik het vanmorgen kunnen verhelpen. Sinds ik glasvezel heb is alles wel veel instabieler. Moet zo vaak de experia box resetten. Nu uiteindelijk de stekker uit de glasvezel gehaald en hierna ging alles weer opstarten. Dit duurde wel meer dan 20 minuten. Wat ik vooral heel erg vervelend vond is dat ik graag telefonisch contact had gehad, maar dat dit op geen enkele manier meer kan bij KPN. Telkens terug geleid worden naar stappen die je al gevolgd heb. Mega frustrerend.. 

Reputatie 7
Badge +30

Goed om te horen dat het met stroomloos maken van het glasvezelkastje gelukt is om het probleem te verhelpen. Dat is in dit geval ook een stap die we aanraden. Ik verwacht dat de boel nu stabieler blijft, Jammer dat je er aan de telefoon niet door kwam. Het is wat drukker dan normaal waardoor het kan zijn dat je langer moet wachten, of meer vanuit het geautomatiseerde menu te horen krijgt. Mocht het probleem terugkomen, en stroomloos maken helpt niet, of niet voldoende, kom hier dan zeker terug. Want dan gaan we verder kijken naar een onderliggende oorzaak.